۵۰ گل برتر تاریخ جام جهانی فوتبال؛ بخش سوم

۲۶ شهریور ۱۳۹۸

در این بخش از سوپرگل، زیباترین تیم دهه ۸۰ که البته نتوانست در آن سال‌ها کاپ قهرمانی جام جهانی را کسب کنند، بیشترین نماینده را دارد. برزیل در دهه ۸۰ که با حضور تعداد زیادی فوق ستاره بهترین تیم دنیا بود هرگز نتوانست جامی کسب کند اما بازیکن‌های این تیم تعداد زیادی از زیباترین گل‌های تاریخ را وارد دروازه حریفان کرده‌اند.

در این بخش از برزیل دهه ۷۰ و تیم افسانه‌ای سلسائو هم نماینده داریم و البته از تیمی که اجازه نداد برزیل در دهه ۸۰ جام قهرمانی جهان را بالای سر ببرد.

با گل‌های بازی فرانسه مقابل اتحاد جماهیر شوروی در سال ۱۹۸۶ ویدیو شروع می‌شود. گلی که از راه دور زده می‌شود.

ضربه سر زیکو که در جام جهانی ۱۹۸۲ در بازی میان برزیل و نیوزیلند دروازه را باز می‌کند جزو گل‌های دیدنی این ویدیوست. از بقیه گل‌های دیدنی برزیل می‌شود به همان جام جهانی و بازی آنها مقابل اسکاتلند اشاره کرد که با یک پاس‌کاری درجه یک درنهایت ادر جلوی دروازه با یک ضربه بغل پا توپ را وارد گل می‌کند. گل  ۱۹۷۰ برزیل مقابل اروگوئه هم جزو گل‌های درخشانی است که با تکنیک جرزینهو شبیه یک اثر هنری شده است.

خوشحالی مربی انگلستان از گلی که در  ۱۹۹۰ مقابل اسکاتلند به ثمر می‌رسانند به اندازه خود گل دیدنی است.

هریستو استوویچکوف  سال ۱۹۹۴ موفق می‌شود با یک گل دیدنی دروازه مکزیک را باز کند.

جام جهانی ۱۹۹۰ اوج درخشش روبرتو باجو بود. باجویی که چهار سال بعد با پنالتی که خراب کرد باعث شد برزیل قهرمان و ایتالیا نایب قهرمان شود. اما گلی که  ۱۹۹۰ جلوی چکسلواکی به ثمر رساند جزو دیدنی‌ترین گل‌های نه فقط آن تورنمنت که کل تاریخ جام جهانی است.

خوشحالی ایتالیایی‌ها بعد از گل مارکو تاردلی به آلمان غربی در جام جهانی ۱۹۸۲ یک لحظه تاریخی بود.

بخش قبلی این ویدیو را اینجا ببینید: ۵۰ گل برتر تاریخ جام جهانی فوتبال؛ بخش دوم
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. علی

    فقط دیدن ویدیو هیجان انگیزه و بس

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه