آنچه شما گفتید؛ گوگل پلی یا اپ استور

۲۲ خرداد ۱۴۰۲

در مطلب «شما بگویید» هفته‌ی گذشته، از شما خواستیم در مورد گوگل پلی یا اپ استور نظر دهید. نظرات  زیادی در سایت و اینستاگرام دیجی کالا مگ دریافت کردیم. این قسمت از آنچه شما گفتید، درمورد این است که گوگل پلی محبوب تر است یا اپ استور؟!

گوگل پلی و اپ استور هدف یکسانی دارند؛ جستجو، دانلود و نصب یک اپلیکیشن. ویژگی‌های مشترک زیادی هم در هردو برنامه وجود دارد؛ مثل توضیحات، نظرات، لوگو اپلیکیشن‌ها و اسکرین شات هایی از برنامه و ممکن است ویدئویی که برنامه را توضیح می‌دهد.

با این حال محبوبیت این دو برنامه بین کاربران و به‌خصوص برنامه نویسان متفاوت است. این محبوبیت به امنیت برنامه‌ها، توضیحات، تصاویر اپ ها، تعداد برنامه‌های پولی و رایگان، اپلیکیشن‌های نسخه بتا، تنوع برنامه‌ها، دسته‌بندی‌ها، تبلیغات درون برنامه‌ای این استورها، نظرات و مناسب بودن برای توسعه‌دهنده‌ها چیزهایی است که می‌تواند بر محبوبیت این استورها مؤثر باشد.

اگر می‌خواهید نظرات و دلایل مخاطبان دیجی‌کالامگ را در مورد این دو برنامه بدانید پیشنهاد می‌کنیم این ویدیو را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید: سری مطالب «شما بگویید»

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar سارا

    خیلی پادکست خوبی بود. سمیرا خیلی گوینده خوبیه ???????? موفق باشید.

  2. Avatar امیررضا

    آقای میرزایی فرمودید دانلود َapp با توجه به جغرافیا خیلی قابل مقایسه نیست اما از نظر من این مساله در ios بهتر حل شده فرض کنید شما شهروند انگلیس هستید و برای تعطیلات به چین می روید این که با توجه به location آن هنگام شما بخواهد app در اختیارتان قرار دهد مسخره است

  3. Avatar مرتضی

    سلام. اینکه پادکست تصویری! هاتون بیشتر شده خیلی خوبه اما کیفیت ـش هم مدنظر قرار بدید. حداقلش اینه که موضوع رو طوری انتخاب کنید که خودتون رغبت به اجراش داشته باشید.
    امیرحسین و مجید هم زوج بسیار موفق گیم ـن که یکی درمیون دارن پاس داده میشن به بقیه پادکست ها! که با کیفیت خروجیشون ارتباط مستقیم داشته. آقای چینه کش هم یه مدت نیستن که بسیار مناسب ترن برای بخش فناوری.
    به هر حال دم مدیای تصویری ـتون گرم

  4. Avatar saeid_biologist

    دست شما درد نکنه. پس ما بیکاریم که برای شما کامنت می‌ذاریم. من خودم هم با شما موافقم که بعضی مقایسه‌ها مثل همین مقایسه‌ای که گذاشتید اساساً اشتباهه ولی ما بخاطر علاقمون به سایت دیجیکالا پیام می‌گذاریم.

    1. Avatar خالد پرموته

      ذاتن ایشون مقداری هیجان به گفت و اضافه کرد تا دیدنش همراه با انرژِی مثبت و حس خوب باشه که همین طور هم شد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه