اولین محصول برندهای معروف: ژیلت

۲۹ مهر ۱۳۹۹

کمپانی ژیلت توسط فردی به نام کینگ سی. ژیلت (King C.Gillette) تاسیس شد. این کمپانی اولین تیغ‌ اصلاح با قابلیت تعویض تیغ را در سال ۱۹۰۳ به بازار عرضه کرد و تا سال ۱۹۲۰ که مدل بعدی تیغ اصلاح را روانه بازار کند، با همین مدل در بازار حضور داشت. اما قبل از آن در سال ۱۹۰۱ مدلی را تحت عنوان «مدل اولیه» طراحی کرده‌ بود که در واقع اولین ایده برای انقلابی جدید در صنعت اصلاح بود.

این تبلیغ ژیلت در سال ۱۹۵۶ در تلویزیون پخش شد و در آن بازیکن معروف بیسبال “Pee Wee Reese” و “Roy Campanella” بازی می‌کنند.

تا قبل از اختراع تیغ اصلاح قابل تعویض ژیلت، آقایان برای اصلاح صورت خود به آرایشگاه‌ها می‌رفتند. آرایشگران هم از تیغ‌ اصلاح تاشو سنتی که تیغ آن‌ها قابل تعویض نبود استفاده می‌کردند. تیغ‌های قدیمی ضخیم بودند و قبل از هر اصلاح باید تیز می‌شدند و پوست‌های حساس را تحریک می‌کردند. همچنین به مهارت خاصی برای استفاده احتیاج داشتند؛ چرا که در غیر این صورت ممکن بود آسیب جدی ببیند. تیغ اصلاح ژیلت اما بسیار نازک و قوی بود و می‌توانستند پس از مدتی به راحتی تیغ درون آن را تعویض کنند. این تیغ پوست‌های حساس را آزرده نمی‌کرد و آقایان می‌توانستند هر روز ریش خود را در منزل اصلاح کنند.

پس از گذشت بیش از ۱۰۰ سال، کمپانی ژیلت همچنان کار خود را با قدرت ادامه می‌دهد و جایگاه خود را در این صنعت به خوبی حفظ کرده است. ژیلت با ارائه بهترین و جدیدترین نوآوری در صدر لیست تولید کنندگان محصولات بهداشتی قرار دارد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه