پاشازاده: بهترین نتیجه با اسپانیا مساوی است

۲۶ شهریور ۱۳۹۸

برای بازی ایران و اسپانیا ویدیوکست‌های جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ دیجی‌کالا مگ میزبان یکی از فوتبالیست‌های ملی‌پوش کشورمان، مهدی پاشازاده بود که در صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه هم جزو تیم ملی بود و برای تیم باشگاهی‌اش استقلال یکی از مهره‌های کلیدی پست دفاع محسوب می‌شد.

مهدی پاشازاده در دهه هفتاد جزو اولین لژیونرهای ایرانی بعد از انقلاب کنار علی دایی و کریم باقری بود که به بوندس‌لیگا و باشگاه بایرلورکوزن رفت. مدتی هم در اتریش بازی می‌کرد. با او درباره بازی‌های ایران در جام جهانی صحبت کردیم. پاشازاده معتقد است که بازی ایران مقابل مراکش فازی فراتر از فوتبال دارد و به یک حرکت اجتماعی می‌ماند که نتیجه‌اش شادی مردمی است پس اصلا در ساحت دیگری باید درباره‌اش بحث کرد. البته که نتیجه ایران مزد زحمات بازیکنان بود اما در اینکه آیا فوتبال زیبایی بازی کردیم یا نه جای تردید وجود دارد. پاشازاده معتقد است که تیم ایران از تیم مراکش ضعیف‌تر است.

او بازی با اسپانیا و پرتغال را بازی‌های سختی می‌داند و معتقد است که کارلوس کی‌روش برای رویارویی با این فیلم‌ها برنامه دقیقی دارد و باید هم این‌طور باشد.

از جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه هم یاد می‌کند و اینکه چطور تیم ایران در مقابل تیم آلمان بازی زیبایی ارائه کرد هرچند نتیجه نگرفت و خیلی‌ها معتقد بودند که حق تیم ایران است که یوگسلاوی را هم شکست بدهد هر چند بازیکن یوگسلاوی گلزن برتر رئال مادرید بود.

پاشازاده درباره بازی ایران و اسپانیا می‌گوید که در صحبتی که با مسعود شجاعی چند روز پیش داشته شجاعی گفته که بچه‌ها روحیه خوبی دارند. بنابر تجربه پاشازاده بازی دوم اصولا ترس بازیکنان ریخته و با شجاعت بیشتری می‌توانند بازی کنند اما همچنان نباید فراموش کنیم که حریف ما تیم اسپانیاست و بازیکنان قدری دارد.

طبق نتایج گرفته شده اسپانیا و پرتغال که هر دو یک امتیاز دارند احتمالا بیشترین تلاش‌شان را روی بازی‌های دوم‌شان می‌گذارند درنتیجه ایران و مراکش کار سختی پیش رو دارند. در بهترین حالت امید ایران جلوی اسپانیا باید به مساوی باشد.

پاشازاده درباره مصدومیت ناگهانی روزبه چشمی می‌گوید که وقتی او به تیم ملی دعوت شد خیلی‌ها فشار زیادی رویش گذاشتند و گفتند متاسفانه روزبه چشمی! و حالا هم که مصدوم شده می‌گویند بدون روزبه چشمی چه کنیم!

البته خیال پاشازاده از خط دفاع ایران راحت است و می‌گوید به جای روزبه چشمی می‌توانند از مجید حسینی استفاده کنند که بازیکن بسیار خوبی است و اگر کمی شو و نمایش بیشتری داشت تبدیل به ستاره تیم می‌شد و پژمان منتظری هم اگر آمادگی بدنی پیدا کند می‌تواند لقب بهترین دفاع ایران را بگیرد.

ویدیوکست ما با مهدی پاشازاده را درباره حضور ایران در جام جهانی و بخصوص بازی ایران و اسپانیا ببینید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar Salar didevar

    ۲-۱ برد بر نفع اسپانیا

  2. Avatar هرمز علوی

    چقدر با دیدن آقای پاشازاده یاد خاطرات جام جهانی فرانسه افتادیم.مرسی از این ویدیوکست تون و مهمونی که دعوت کردین.البته که بنظر ما ایران همیشه میتونه برنده باشه و بهترین نتیجه برده.

  3. Avatar رضا

    ایول دیجی کالا مگ…استودیوی جدیدتون باحاله…ویدیوکستاتونو ادامه بدین.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه