تحول طراحی فورد موستانگ به روایت تصویر

۴ شهریور ۱۳۹۸

زمانی که فورد محصول جدید و هیجان‌انگیزی را تحت عنوان موستانگ معرفی کرد، احتمالا هیچ کس فکرش را نمی‌کرد که این اسب وحشی آمریکایی به پرفروش‌ترین خودروی کوپه دنیا تبدیل شود؛ خودرویی با چهره‌ای جذاب و بی‌نظیر که می‌تواند هر ماشین‌باز و غیرماشین‌بازی را به وجد بیاورد.

داستان تولد موستانگ به سال ۱۹۶۴ میلادی برمی‌گردد؛ زمانی که فورد دست به کار شد تا با طراحی یک محصول اسپرت جدید نظر مشتریان نسل جوان را به سوی خود جلب کند. ماحصل این تلاش، تولید یک خودروی دو در کوپه بود. این خودرو با ظاهری شیطنت‌آمیز و قلبی پرقدرت توانست درمقابل رقبای پرادعای آمریکایی خود مثل شورولت کامارو و دوج چلنجر به خوبی ظاهر شود.

فورد تا امروز ۶ نسل موستانگ را طراحی کرده است. در طول این ۵ دهه، ظاهر موستانگ متناسب با طراحی خودروهای هم‌دوره‌ی خود دستخوش تغییرات مختلفی شده. در ویدیوی ۲ دقیقه‌ای امروز نگاهی به تحول طراحی این ماشین هیجان‌انگیز و دوست‌داشتنی هستیم. در کامنت‌ها برایمان بنویسید که شما طرفدار کدام نسل هستید؟

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. AMIR

    عشق یعنی اینکه کسی بادیدن کسی یا چیزی قلبش بتپه و اونو تو قلبش حس کنه وما موستانگی ها این حس رو درباره موستانگ داریم ما عاشق موستانگیم .

    We like Mustang

  2. ///mahdispd

    موستانگ عشقه
    پس مهم نیست کودوم نسلش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه