جعبه‌گشایی و بررسی لپ‌تاپ لنوو Ideapad S540

۱ فروردین ۱۴۰۰

در این ویدیو جعبه‌گشایی و بررسی لپ‌تاپ لنوو مدل Ideapad S540 را خواهید دید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

این ویدیو ابتدا در تاریخ ۸ تیر ۱۳۹۹ منتشر شده بوده است. ممکن است قیمت یا مدل محصول نسبت به چیزی که در ویدیو اعلام می‌شود تغییر کرده باشد.

«لنوو» از موفق‌ترین تولیدکننده‌های لپ‌تاپ است که برای افراد مختلف با نیازهای متفاوت، محصولات متنوعی عرضه می‌کند. لپ‌تاپ لنوو مدل Ideapad S540 یکی از جدیدترین تولیدات، این کمپانی است که در کانفیگ‌های مختلف با پردازه‌ی اینتل Core i5 و Core i7 راهی بازار شده.

محصولی که در این ویدیو آن را جعبه‌گشایی و بررسی می‌کنیم لپ‌تاپ لنوو مدل Ideapad S540 – K با پردازنده‌ی Core i7 نسل هشتم شرکت اینتل، ۸ گیگابایت رم DDR4، حافظه‌ی داخلی هیبریدی متشکل از ۱ ترابایت هارد دیسک و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی SSD و پردازنده‌ی گرافیکی NVIDIA Geforce GTX 1650 GDDR5 با ۴ گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی است.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت پروژه‌ای برای کشف، حمایت و پرورش استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است؛ افرادی که توانایی ساختن ویدیوهای حرفه‌ای «آنباکس»، «نقد و بررسی» و «مقایسه‌» را برای کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارند.

افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند. دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید مهارت، امکانات، انگیزه و زمان ساختن انبوه ویدیوهای حرفه‌ای را برای انواع کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت بیشتر بدانید

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۱ دیدگاه
  1. Avatar mohamad

    دوستانی که راجب خنک کنندگی و باتری میخوان بدونند باید بگم که اگه برای کار معمولی و نرم افزار میخواید به شرظی که یک مقدار ارتفاع به دستگاه بدید مشکلی نداره اما اگه برای بازی میخواید حتما باید از کول پد استفاده کنید چون بدلیل ضخامت کم عملا فن خنک کننده هیچ قدرتی نداره راجب باتری هم اوایل خیلی خوب بود تا ۶ ساعت برای کار معمولی جواب میداد اما دقیقا بعد یکسال(البته بعد از بازی کردن زیاد با وصل کردن شارژر) قابلیتشو از دست داده و هم خیلی زود شارژ میشه و هم خیلی زود خالی میشه

  2. Avatar کیان

    سلام خسته نباشید احساس میکنم این ویدیو نقد و بررسی رو قبلا گذاشته بودید و تکرای هستش

  3. Avatar amirhossin

    سلام من این لپ ناپ را دارم واقعا عالیه فقط رمش یکم پایین هست و برای بازی های سنگین که بالای سی گیگابایت حجم دارن لگ میزنه بدنش هم با بازی سنگین خیلی داغ میشه و من تو بازی فورزا هورایزن ۴ که امتحان کردم هم لگ داشت هم بعد یک ربع وحشتناک داغ میکنه که اگه دستتون رو بزارید روش بعد دو ثانیه دستت تون حسابی میسوزه و دمای کارت گرافیک و پردازنده هم میره هفتاد و پنج بقیه ی چیز هاش خوبه در کل پیشنهاد میکنم بخرید

  4. Avatar Ali

    قیمتش ۳۴ میلیونه????بعد شما میگی قیمتش بالا نیست!!!

  5. Avatar Setiya

    خدا بیامرزه اون موقعی که این لب تاب ۱۷ میلیون بود????????الان ۳۵ تومن شده.آخه چرا????

  6. Avatar Raha

    عالی و حرفه ای بود خسته نباشید.فقط لطفاً قیمت روزش رو بگین

  7. Avatar Mohammad

    میشه قیمت روز رو بگین.ممنون????

  8. Avatar yasin

    خوش به حال شما که این لب تاب رو دارین.الان فکر کنم این لب تاب ۳۰ تومن به بالا باشه.حالا اثر انگشتش رو میشه یه کاری کرد

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه