رینگ اسپرت؛ نقد و بررسی میتسوبیشی اوتلندر

۱ مهر ۱۳۹۸

در قسمت دهم از مستند رینگ اسپرت، قصد داریم میتسوبیشی اوتلندر را مورد نقد و بررسی قرار دهیم و نگاهی به ویژگی‌های آن داشته باشیم.

اوتلندر یکی از سری محصولات شرکت میتسوبیشی است که اولین بار در سال ۲۰۰۱ تولید و به بازار عرضه شد. این خودرو در کلاس شاسی‌بلند شهری قرار می‌گیرد و به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌های مشتریان علاقمند به محسوب می‌شود. میتسوبیشی تا امروز سه نسل از اوتلندر را معرفی کرده و نسل سوم این خودرو را از سال ۲۰۱۲ روی خط تولید خود قرار داده است.

میتسوبیشی اوتلندر زبان طراحی اسپرت و مدرن دارد و به واسطه همین ظاهر شیک و شکیل توانسته نظر بسیاری از مشتریان نسل جوان را به سوی خود جلب کند. اوتلندر در چند مدل مختلف به بازار جهانی عرضه می‌شود اما در بازار ایران، تنها مدل ۲.۴ لیتری آن به فروش می‌رود. این اتومبیل ژاپنی به یک پیشرانه ۲۴۰۰ سی‌سی با حداکثر توان ۱۷۰ اسب‌بخار مجهز شده و یک گیربکس خودکار CVT با قابلیت تعویض دستی، اوتلندر را همراهی می‌کند. میتسوبیشی اوتلندر از سامانه‌های ایمنی مختلفی نظیر ترمز ضد قفل ABS، توزیع الکترونیکی ترمز EBD، کنترل فعال پایداری ACS و کنترل کششی TCL بهره می‌برد.

در این قسمت از مستند ماشین رینگ اسپرت می‌خواهیم این خودرو را مورد بررسی قرار دهیم و ویژگی‌ها، مزایا و معایب آن را برشماریم. با دهمین قسمت از مستند خودرو رینگ اسپرت همراه باشید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar محسن

    شرکت میتسوبیشی در فروش اوتلندر برقی نهایت ظلم را در حق خریداران کرد .اولا اون آپشن هایی را که در زمان معرفی خودرو به مشتری وعده داده بودند در زمان تحویل روی خودرو نبود .۲- به یکی دونفر از مشتریان خودروی تست درایو و شو روم با برچسبهای تبلیغاتی روی خودرو در تاریخ ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ و زمانی که مشتری قدرت انتخاب قبل از تعطیلات نوروز را نداشت تحویل دادند و ۳۰۲ میلیون نقدا از وی گرفتند. در تبلیغات فروش قرار بود شارژر پرتابل به خریداران بدهند که ان هم ندادند .زمانی که چندین نفر در چند مرحله به شرکت مراجعه کردیم پس از سه ماه وعده دادن الکی و سر دواندن گفتند بروید شکایت کنید این هم از یه شرکت با این همه سابقه فروش و خدمات …

  2. Avatar کیان

    با تشکر از سازندگان این بررسی. واقعا کارتون خوبه و حرفه ای. لطفا ماشین های ایرانی رو هم در برنامه بذارین. ماشین هایی رو هم تست کنین که از نظر قیمتی برای بیشتر مردم قابل خرید باشه.

  3. Avatar محمد مهدی

    سلام

    من هر چی تلاش می کنم با موبایل نمی تونم ویدیوها رو دانلود کنم

    میشه بفرمایید از کجا باید دانلود کنم؟

    ممنون

    1. خشایار شاهسون خشایار شاهسون

      سلام محمد جان

      برای دانلود ویدیوهای سایت از طریق موبایل، میتونین از گوگل کروم استفاده کنین. توی یکی از انتخاب های منو مرورگر (بالا سمت راست) میتونین نسخه دسکتاپ رو لود کنین و کیفیت های مورد دلخواه خودتون رو تماشا یا دانلود کنید.

      شاد باشی

  4. Avatar کسری

    برند میتسوبیشی بعد از سالها غیبت کم کم داره جای سابقشو پیدا میکنه این مدل رقیب مستقیم سورنتو هست و خوب کارش سخته تا حدودی ولی به اعتقاد من با اومدن PHEV کار برای سورنتو سخت میشه

    1. Avatar امین آزاد

      سلام دوست عزیز از نظر مصرف سوخت PHEV خیلی خوبه ولی بدلیل اینکه باطری ها در کف خودرو هستند قابلیت آفرود خودرو کاهش پیدا می کنه چرا که ضربه به کف خودرو در حالت آفرود باعث خرابی میشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه