معرفی سه مجله برای مخاطب عام و خاص!

۱۹ بهمن ۱۳۹۸

در این قسمت قصد داریم سه مجله پر مخاطب کشور را معرفی کنیم که حتما از مطالعه آنها لذت خواهید برد.

چلچراغ

چلچراغ دوهفته نامه‌ای است که از سال ۸۱ با محتوای فرهنگی-هنری-ادبی شروع به کار کرد. مجله‌ای که خیلی زود جای خود را میان جوانان باز کرد و به یکی از پرتیراژترین مجله‌های جوانان تبدیل شد و از زمانی که منتشر شده تحول اساسی تو فضای مطبوعاتی به خصوص نشریات و مجلات کشور به وجود آورده است.

صاحب امتیاز و مدیر مسئول این دو هفته نامه فریدون عموزاده خلیلی است که چهره‌ی شناخته‌شده‌ای در کار رسانه‌ای در حوزه‌ی کودک، نوجوان و جوانان و چهره‌های مطرح هنر و روزنامه نگاری محسوب می‌شود.

اندیشه پویا

ماهنامه اندیشه پویا که به تازگی تولد هفت سالگی خود را جشن گرفته به گفته خودشان الان یک طفل هفت ساله است اما به اندازه هفتاد سال اعتبار و اعتماد آدم حسابی های کشور در صفحاتش سنگینی می‌کند. اندیشه پویا یک نشریه مستقل در زمینه علوم انسانی است که از سال ۹۱ آغاز به کار کرده است.

این ماهنامه به سردبیری رضا خجسته رحیمی منتشر می‌شود و بیشتر رنگ و بوی سیاست به خودش گرفته است. می‌توانید گفتگوهای جذاب و چالشی از شاخص‌ترین چهره های سیاسی اجتماعی و فرهنگی کشور را در اندیشه پویا بخوانید.

کرگدن

«مجله هفتگی کرگدن، درباره فرهنگ و هنر و اجتماع و کمی هم سیاست»

این جمله خود کرگدنی‌هاست برای معرفی مجله‌شان. کرگدن یکی از پرطرفدارترین مجله های جوان این روزهاست که با سردبیری سید علی میرفتاح توانسته در شرایط فعلی و با وجود موانع مختلف در مدت زمان ۲ سال به شماره بالای ۱۰۰ برسد. اما چیزی که این مجله را از بقیه مجلات که رویکردی مشابه دارن متمایز می‌کند، تحریریه خوش فکر و حرفه‌ای آن‌هاست.

اگر می‌خواهید در اوقات فراغتتان هم میزان اطلاعات عمومی خود رو بالا ببرید و هم از مطالعه کردن لذت ببرید این سه مجله انتخاب مناسبی است.

شما میتوانید نسخه الکترونیکی این سه مجله و صدها مجله در زمینه های مختلف رو از اپلیکیشن فیدیبو دریافت کنید.

اپلیکیشن فیدیبو

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. رضا

    مدیر مسئول چلچراغ آقای عموزاده خلیلی هستند نه خلیل زاده عمویی!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه