معرفی لپ تاپ ۱۳ اینچی ایسر مدل Aspire S5-371T-56P0

۲۷ شهریور ۱۳۹۸

شرکت ایسر یکی از شرکت‌های فعال در زمینه‌ی تولید لپ‌تاپ است که طیف وسیع محصولاتش بر اساس نیاز مشتری یکی از ویژگی‌هایی است که این شرکت در ایران طرفداران زیادی دارد. لپ‌تاپ مدل Aspire S5-371T-56P0 یکی از مدل‌های زیبا، ظریف و با کیفیت ساخت بسیار خوب است.

پردازنده‌ی مرکزی نسل ششم اینتل با مدل ۶۲۰۰U و فرکانس ۲.۳ تا ۲.۸ با ۳ مگابایت کش پردازش محاسبات را برعهده دارد. چهار گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی از نوع SSD برای ذخیره و نقل و انتقال اطلاعات استفاده می‌شود و مناسب به‌نظر می‌رسد. پردازش‌های گرافیکی در این لپ‌تاپ توسط پردازنده‌ی آنبورد شرکت اینتل با مدل HD Graphics 520 انجام می‌شود که البته توان چندانی ندارد و برای کارهای گرافیکی سنگین و بازی با نرخ فریم بالا نباید روی آن حساب کنید؛ اما برای مرورگری وب، تماشای فیلم و کارهای روزمره کاملا مناسب است. صفحه‌نمایش ۱۳اینچی با دقت Full HD و لمسی است و روکش براق آن هنگام کار در محیط‌های باز و تابش مستقیم نور آفتاب ممکن است کمی آزاردهنده باشد.

این دستگاه از باریک‌های ایسر است که همین مسئله حذف درایو نوری را توجیه می‌کند. پورت‌ها هم کامل نیستند اما وجود پورت HDM و دو پورت USB 3.0 می‌تواند تا حدی نیازهای شما را برطرف کند؛ اما برای استفاده از پورت‌های بیشتر می‌توانید از یک هاب استفاده کنید. مشخصات سخت‌افزاری، این دستگاه را در رده‌ی کاربری عمومی قرار می‌دهد و باتری ۳ سلولی آن برای کارهای روزمره بسیار خوب است. خبر خوش دیگر اینکه این لپ‌تاپ ویندوز ۱۰ را به‌صورت پیش‌فرض و همراه با آن یک ماه اکانت آزمایشی Office 365‌ را هم با خود دارد.

خرید محصول از دیجی‌کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه