نگاه نزدیک به کتاب‌خوان فیدیبوک

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

با توجه به کم‌ بودن میزان مطالعه در کشور ما، استفاده از کتاب‌خوان‌ را می‌توان یکی از راهکارهای موثر  برای بهبود این شرایط دانست. کتاب‌خوان فیدیبوک یک کتاب‌خوان دیجیتال ۶ اینچی، با ظرفیت بیش از ۳۵۰۰ نسخه کتاب الکترونیکی، امکان کتاب‌خواندن در هر شرایط و موقعیتی را برای شما فراهم می‌کند. کتاب‌ خواندن در فیدیبوک تجربه خاص و دلچسبی دارد که با نیازهای این روزهای ما همخوان است. فیدیبوک به راحتی می‌‌تواند روزی چند ساعت ما را از موبایل و تبلتمان بی‌نیاز کند. مهم نیست چند سال دارید، فیدیبو برای اینکه بتواند تمام مخاطبان خود را راضی کند منوهای فیدیبوک را بسیار شفاف و روان طراحی کرده ‌است؛ کاربر فارسی زبان خیلی راحت می‌تواند در آن گشت و گذار ‌کند. ابعاد کوچک و خوش‌دست فیدیبوک با وزن ۱۹۰ گرم، باعث شده محدودیتی برای پیدا کردن جا برای آن نداشته باشیم. از شما دعوت می‌کنیم با ما همراه باشید تا نگاه نزدیکی به کتاب‌خوان فیدیبوک داشته باشیم.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. علی

    پرش‌های صفحه و همچنین سختی تایپ با صفحه کلید جهت وارد کردن ایمیل آدرس یا مسائل دیگه یعنی خدا وکیلی شما در تولید این دستگاه چیزی به نام کنترل نهایی هم داشتید، شما چی فکر می‌کنید که مردم پولشون روو از تو هوا در میارن یا فکر می‌کنید مردم پول دزدی میارن، ای کاش میتونستم یه فیلم بگیرم و بذارم که ببینید عصبی شدم با این دستگاه، که باید اسمش گذاشت کتاب نخوان

  2. علی

    من یکدستگاه خریداری کردم و بیشتر به این نیت که گفته بودن با نمونه خارجی تفاوتی نداره، منم گفتم آلن که اینطوره چرا از تولید داخلی خودمون نخرم که سبب چرخش مالی پول خودمون بشه از این بابت که ارز خارج نشده خوشحالم ولی از بابت کالایی که خریدم بسیار پشیمونم واقعا افتضاح و اذیتم میکنه، سرعت پایین دستگاه هنک کردن های مکرر، باز نکردن کتاب و عدم اتصال سریع، نمونه خرجی رو من ندیدم و نداشتم ولی فکر نمی‌کنم به این بدی باشه، حس میکنم پولم از دستم رفته.

  3. آمنه موسوی

    ویدئو مشکل فنی دارد و پخش یا دانلود نمی شود.

  4. زهره

    کتاب انگلیسی هم ساپورت میکنه و کتابخوان های انگلیسی رو؟

    1. بله شما می‌تونید کتاب‌های انگلیسی هم در فیدیبوک بخوانید. سوالات بیشتری را در اینجا پاسخ دادیم:
      https://www.digikala.com/mag/video/8-نکته-مهم-در-مورد-فیدیبوک-که-باید-بدانی/

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه