راه رفتنی را باید رفت؛ پیش به سوی بازی آرژانتین فرانسه

۲۶ شهریور ۱۳۹۸

بازی‌های گروهی هم با آن هم هیجان تمام شد و نوبت به مرحله‌ی یک هشتم رسیده است. حالا امروز بازی آرژانتین فرانسه ، دو تیم مدعی و قدرتمند است؛ دو تیمی که جام جهانی با آن‌ها رنگ و بو پیدا می‌کند و با خداحافظی هرکدام از آن‌ها، جام ۲۰۱۸ برای برخی از هواداران از مزه می‌افتد.

آرژانتین در جام امسال نتوانسته آن چنان باید و شاید در صحنه رقابت حاضر شود. خیلی‌ها می‌گویند که رسم همین است و تیم‌هایی که به فینال راه پیدا می‌کنند، معمولا بازی‌های گروهی را زیاد جدی نمی‌گیرند. عده‌ای هم می‌گویند این‌ها بهانه است و تیمی که بخواهد جام را از آن خود کند، از همان اول صحنه رقابت را به جنگ تبدیل می‌کنند و می‌برند.

حالا جدا از هر کدام از این نظریه‌های ضد و نقیض، امروز بازی آرژانتین و فرانسه است؛ دیگر این بار شوخی‌بردار نیست. تیمی که بخواهد کوچک‌ترین اشتباهی را مرکتب شود، یک قدم به بستن کوله بار خود و سفر به منزل باید آماده شود. این بار دیگر بهانه‌ای پذیرفته نیست؛ حتی اگر تیمی کلی موقعیت خوب داشته باشد و از دست بدهد، به قول سرمربی مراکش سزاوار مجازات است. دیگر این بار جام جهانی است و هر اشتباهی می‌تواند آرزوی یک ملت را برای ۴ سال به تعویق بیاندازد. از طرفی هم اگر تیمی تمام تلاش خود را به کار بگیرد و برای گرفتن جام طلایی از جان خود مایه بگذارد، می‌تواند دل مردم خود را برای زحمات این ۴ سال شاد کند.

حالا بازی آرژانتین و فرانسه است و داور آن ایرانی. عجب بازی جذابی امشب رقم می‌خورد. راه رفتنی را باید رفت. برویم به سوی میعادگاه آرژانتین و فرانسوی‌های مدعی.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه