پیش به سوی بازی انگلیس و بلژیک

۲۶ شهریور ۱۳۹۸

پیش‌روی یکی از آخرین بازی‌های جام‌جهانی هستیم؛ بازی حساسی که نتیجه‌ی سوم و چهارم را مشخص می‌کند. این که کدام‌تیم می‌تواند جایگاه سوم را تصاحب کند؛ بلژیک یا انگلیس؟

بازی بلژیک و انگلیس یکی از جالب‌ترین بازی‌های جام امسال بود؛ چراکه هر دو تیم یک بار در مرحله گروهی به مصاف هم رفتند و این‌بار هم برای تصاحب جایگاه سوم در مرحله‌ی رده‌بندی رقابت می‌کنند. هر دو تیم بعد از شکست از حریفان خود قصد دارند برای حفظ آبروی خود، آوردن لبخند بر لبان طرفدارانشان و ثبت یک موفقیت شیرین در تاریخ بازی‌های ملی تمام تلاش خود را به کار بگیرند. این بازی هم‌چنین یک نکته جالب دیگر هم در دل خود دارد و آن سپردن داوری این بازی حساس به تیم ایرانی است. علیرضا فغانی، محمدرضا منصوری و رضا سخندان تیم داوری بازی انگلیس بلژیک هستند. خیلی از هم‌وطنان ما دوست داشتند که داوری بازی فینال به هیئت ایرانی سپرده شود اما فیفا ترجیح داد که تیم فغانی برای مرحله رده‌بندی سوت بزنند که صدالبته همین یک افتخار بزرگ برای فوتبال ایران است.

پیش‌بینی بازی بلژیک انگلیس حقیقتا کار مشکلی است. بلژیک در مرحله گروهی بازی را یک هیچ برد و به همین دلیل انرژی بیشتری برای شکست دوباره انگلیس دارد. از طرفی انگلیسی‌ها هم نمی‌خواهند کوتاه بیایند و قصد دارند با غرور هرچه تمام برای شادی طرفداران خود و تکرار یک موفقیت دیرینه تمام تلاش خود را به کار بگیرند. برای همین عده‌ای پیش‌بینی می‌کنند که بازی به وقت اضافه بکشد و آن‌جا یکی از تیم‌ها برنده‌ی رقابت شود. اما هستند عده‌ای که برد را برای تیم بلژیک می‌دانند؛ تیمی زبده، کارکشته، جوان و امیدوار که جویای نام است و می‌خواهند شگفتی جام امسال به سود قرمزپوشان زمین تمام شود.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه