در سال جدید زندگیتان را متحول کنید!

۱۹ بهمن ۱۳۹۸

شاید وقتی به سرانه مطالعه در کشورمان نگاه می‌کنیم، غصه می‌خوریم. بیایید کمی با خودمان روراست باشیم و اعتراف کنیم مردم کتابخوانی نیستیم اما می‌توانیم باشیم.

بارها شده دلمان خواسته کتاب خوان‌حرفه‌ای بشویم اما نمی‌دانستیم با چه کتابی شروع کنیم، یا هنوز ژانر مورد علاقه خودمان را پیدا نکرده‌ایم.

قرار است در یک سری ویدیو به معرفی کتاب می‌پردازیم و دست شما را در دست یار مهربان می‌گذاریم. امیدواریم قلقلکتان بدهد و از همین امروز کتاب خواندن را شروع کنید.

این روزها کتاب های روان‌شناسی به اندازه خود مطب‌های روان‌شناسی و مشاوره پرطرفدار هستند.در این حوزه کتاب‌های زیادی منتشر شده که تشخیص دادن خوب و بدشان شاید کار چندان ساده ای نباشد.

بعضی از آن ها بیشتر شبیه خواب و خیال هستند و بعضی تحلیل‌های سنگینی دارند که بعید به نظر می‌رسد کمکی به ما بکند. با ما همراه باشید، ما در این قسمت کتاب‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که در سال جدید زندگیتان را متحول کند.

‫بهترین سال زندگی تو

این کتاب، نشان‌تان می‌دهد که چگونه در چند ماه به چیزی برسید که بقیه در کل زندگی به آن می‌رسند. اگر انگیزه و شور فراوان برای دوباره طراحی‌کردن آینده‌تان دارید، این برنامه برای شماست. نویسنده کتاب می‌گوید: «هر وقت از من درباره‌ی مهارت شماره‌ی یک برای رسیدن به موفقیت می‌پرسند، فوری جواب می‌دهم: توانایی برای مشخص‌کردن، پی‌گیری‌کردن و رسیدن به هدف‌های بزرگ. این کتاب را دنبال کنید تا شما هم با این فرمول، به سمت به واقعیت‌رساندن رویاهای بزرگ‌، میل‌ها و اهداف هیجان‌انگیزتان حرکت کنید. خوش آمدید. وقتی خواندن این کتاب را شروع کنید، زندگی، دیگر هیچ‌وقت مثل قبل نخواهد شد؛ با من همراه شوید. بهترین سال زندگی‌تان مبارک»

دانلود کتاب از فیدیبو

زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی فقط یک زندگی داری

کتاب «زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی فقط یک زندگی داری» پرفروش‌ترین رمان سال گذشته فرانسه است و تا به‌حال سه میلیون نسخه از آن در دنیا فروخته شده است. این موفقیت برای کتابی که اولین رمان نویسنده‌اش است کم پیش می‌آید. رافائل ژیئوردانو، نویسنده، نقاش و مربی خلاقیت است و همچنین در حوزه روان‌شناسی فعالیت می‌کند. «زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی فقط یک زندگی داری» داستانی گیرا از زندگی کامییِ سی‌وهشت ساله است که با اینکه خوشبخت به نظر می‌رسد اما احساس می‌کند خوشبختی از او گریخته است. او دنبال یافتن راهی تازه برای رسیدن به خوشبختی است و دچار چالش‌هایی می‌شود.

دانلود کتاب از فیدیبو

حافظه نامحدود

من در این کتاب کوتاه، آسان و خواندنی، مجموعه‌ای قدرتمند از مهارت‌های تقویت حافظه را به شما ارائه خواهد شد که با استفاده از آنها می‌توانید کنترل یادگیری و زندگی‌تان را به دست بگیرید. منبع مدلی که در اینجا شرح داده می‌شود بهترین و سریع‌ترین ذهن‌های جهان (در امر یادگیری) هستند و شما با تکیه بر محتوای این کتاب می‌توانید روش‌های شگفت‌انگیز یادگیری را کشف کنید. این کتاب به شما اطلاعاتی خواهد داد که مدارس فراموش کرده‌اند به شما بیاموزند. مهارت‌های این کتاب را هیچ‌جای دیگر پیدا نخواهید کرد!

دانلود کتاب از فیدیبو
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. علیرضا خردمند

    مرسی خانم علی طلب.
    بسیار کاربردی بود.
    لطفا اگر امکانش هست دوباره کتاب روی پاهای خودم نوشته خانم سارا سفری رو هم موجود کنین.

    ممنونم از همه شما خوبان.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه