یک گپ دوستانه با تیم رباتیک امیرکبیر در راه روبوکاپ ۲۰۱۷

۲۲ خرداد ۱۴۰۲

تیم ARC یک تیم جوان و فعال از پژوهشکده‌ی فناوری‌های نو دانشگاه امیرکبیر است. تیمی که سال پیش هم در مسابقات ربات‌های پرنده‌ی دیجی‌کالا جزو گروه‌های برتر بود. حالا این تیم با حمایت دیجی‌کالا به مسابقات جهانی روبوکاپ ۲۰۱۷ می‌رود. مسابقه‌ای جهانی با رقبای سرسخت که هرسال در یکی از کشورهای دنیا برگزار می‌شود و امسال این مسابقات از  ۵ تا ۸ مردادماه در شهر ناگویا (Nagoya) کشور ژاپن برگزار خواهد شد.

تیم ARC در بخش صنعت وارد رقابت شده و رباتی ساخته است که می‌تواند به‌صورت هوشمندانه نقل و انتقالات انبار را انجام دهد.

دیجی‌کالا تِک نهادی نوپا در دیجی‌کالا که مأموریتش حمایت از فناوری‌های بومی برای تجاری‌سازی هم‌راستا با کسب‌وکار دیجی‌کالا است و با افتخار از این تیم جوان حمایت کرده است.

با توجه به این‌که فعالیت در بخش صنعت رباتیک ابتدای راه است، تیم ARC اولین باری است که یک تیم ایرانی در بخش صنعت وارد رقابت می‌شود. پس این تیم راه دشواری در پیش دارد. امیدواریم این نماینده‌ی کشورمان از مسابقات جهانی روبوکاپ ۲۰۱۷ ژاپن سربلند و موفق بازگردد.

دیجی‌کالا با همراهی این رویدادها و فعالیت‌ها حمایت خود را از جوانان ایرانی در بخش صنعت و رباتیک نشان داده و امیدوار است بیش از پیش موفقیت تیم‌های ایرانی را در عرصه‌ی جهانی شاهد باشیم.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar معدنچی

    این صفحه رو حای مناسبی برای این مورد میبینم که بیان کنم متاسفانه افراد بسیار کمی با استعداد و توانایی های این دوستان عزیز بدلایل مختلف نادیده گرفته میشن و شاید هنوز توی این جامعه رباتیک و رشته رباتیک در حد یکسری مسابقات باقی مونده و به هیچ وجه به سمت کاربردی تر شدن نرفته!
    امیدوارم شرکت های بیشتری مثل دیجی کالا و شرکت هایی که توانایی حمایت مالی بیشتری از این افراد رو دارند در حهت اهداف سازمانی خودشون هم که شده کاری که از دستشون بر میاد رو انجام بدن!
    ممنونم دیجی کالا!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه