اگه قراره این هفته فقط یه چیز بخرید، عینک آفتابی اتنیا بارسلونا بخرید!

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

می‌دانید بهترین دلیل برای خرید یک عینک آفتابی چیست؟ اینکه فصل‌اش رسیده باشد و شما عینک آفتابی نداشته باشید. معمولا اولین چیزی که با شنیدن اسم عینک آفتابی در ذهن خیلی‌ها شکل می‌گیرد، یک عینک Ray-Ban خوب است. اما Ray-Ban تنها انتخاب ممکن نیست و این اواخر، برندهای خوب و مطرحی در بازار پیدا می‌شوند که واقعا ارزش فکر کردن دارند. عینک BLHV از برند اسپانیایی اتنیا بارسلونا یکی از آن محصولاتی است که به خاطر برند کمتر شناخته شده‌اش تا به حال مهجور مانده‌است. در ادامه، کارشناس‌های دیجی‌کالا نظرشان را درباره‌ی عینک آفتابی اتنیا بارسلونا و برند آن گفته‌اند. مطالعه‌ی این نظرات می‌تواند دید بهتری از محصول و برند مطرح آن به شما بدهد.

خرید محصول از دیجی‌کالا

 

فاطمه منافی‌راد

فصل تابستون هیچ‌وقت فصل مورد علاقه‌ی من نبوده. آفتاب داغ تابستون که می‌زنه تو صورتت و بعضی وقتا نمی‌ذاره حتی بتونی جلوی پات رو ببینی، همیشه باعث شده دلم بخواد تابستون رو از دایره لغات زندگی حذف کنم. داشتن یه عینک آفتابی توی این روزا نعمت خیلی بزرگیه. یه عینک آفتابی خوب به نظر من عینکیه که هم بتونه اشعه‌های آفتاب تند و تیز تابستون رو بگیره و هم لوکس و جذاب باشه و تا مدت‌ها ازش خسته نشم. عینک آفتابی BLHV یکی از اون مدل‌های کلاسیک و دوست‌داشتنیه که فریم مستطیلی‌اش به اکثر صورت‌ها می‌شینه و دسته‌های کائوچویی سبک و راحتی داره که صورتتون رو اذیت نمی‌کنه. این مدل قیمت نسبتا بالایی داره؛ اما با خریدش می‌تونید مطمئن باشید یه رفیق شفیق دارید که تا سال‌ها براتون می‌مونه و به این راحتی‌ها خراب نمی‌شه. اگه مثل من روزای آفتابی رو زیاد دوست ندارید، با این عینک جذاب زندگی رو به خودتون شیرین‌تر کنید و خیلی راحت سرتون رو بالا بگیرید و از دیدن شهر سرسبز و زیبای خودتون لذت ببرید.

 

فرشته شاملی

اگه دنبال یه عینک آفتابی شیک می‌گردین که هم خانوما بتونن ازش استفاده کنن و هم آقایون یا حتی بخواین عینکتونو با دوستتون ست کنین عینک مدل «BLHV» از برند «Etnia Barcelona» سری «Montsio» رو بهتون پیشنهاد می‌کنم؛ چون ظاهر ساده‌ای داره و خیلی راحت با هر لباس و تیپی ست میشه. BLHV فریم باریکی داره که همین باعث میشه عینک سبکی باشه تا بتونین حتی تو یه مدت طولانی بدون خستگی ازش استفاده کنین. جنس عدسی از CR-39 ساخته شده و ۱۰۰ درصدم UV داره؛ رنگ عدسیش قهوه‌ایه که از بالا به پایین روشن میشه تازه پوشش عدسیشم آنتی رفلکته که باعث میشه وقتی نور می‌خوره تو عینکتون، چشم اطرافیان اذیت نشه. اگه راجع‌به فریمش بخوام بگم، رنگش سورمه‌ایه؛ ولی رنگ دسته‌هاش قهوه‌ایه. از کائوچو ساخته شده و تمام فریمه که یه پل ۱۹ میلی‌متری داره. راستی اگه فرم صورتتون به شکل دایره، بیضی یا حتی قلبه، این عینک واقعاً رو صورتتون معرکه میشه؛ چون گوشه‌های بالاییش کشیده است، صورت شمارو کشیده‌ می‌کنه. BLHV سال ۲۰۱۶ تولید شده و تقریباً جدیده؛ چون طراحی و تکنولوژیه ساختش هم به روزه. با عینک زیبا و شیک انتیا بارسلونا هم می‌تونین خوش‌تیپ‌تر از همیشه باشین، هم تو هر آب و هوایی از چشماتون مراقبت کنید.

 

نسیم آخرتی

فرقی نمی‌کنه دنبال یک عینک جذاب و باکلاس باشید یا نگران محافظت از چشمانتان در تابستان و روزهای آفتابی‌اش؛ در هر دو مورد عینک آفتابی آتنیا بارسلونا اسپانیا یک گزینه جذاب و باکیفیت روی میز است. در حال حاضر این اکسسوری، مختص سن و جنسیت و قشر خاصی نیست و هرکس بسته به نوع نیاز و صد البته سلیقه، یه عینک آفتابی همراهش داره. برند اسپانیایی «اتنیا بارسلونا» تو کشور ما به اندازه مابقی برندها شناخته‌شده نیست و شاید اول شما رو دچار تردید کنه؛ اما باید بگم خیالتون بابت برند و البته کیفیتش راحت باشه که یکی از بهترین‌هاست. این برند اسپانیایی در طراحی عینک‌هایش از سادگی و خلاقیت خوبی استفاده می‌کنه و علاقه‌ی زیادی به ساخت عینک‌های دست‌ساز داره. عینک سری Monstsio مدل BLHV خیلی به نظر ساده و کلاسیک میاد. رنگ‌ولعاب قهوه‌ای و سورمه‌ای داره که مسلما با انواع پوشش ما به سادگی هماهنگ میشه. فریم مستطیلش می‌تونه فرم صورت رو کشیده‌تر نشون بده و برای آدمایی که صورت‌های تقریبا گرد دارن، عالی به نظر می‌رسه. جنس کائوچو و عدسی پلیمر پلاستیکی (CR-39) مسلما تو سبکی و راحتی عینک تاثیرگذاره و اینکه چند ساعت قرار این عینک رو روی صورت داشته باشیم، دغدغه‌ای به حساب نمیاد. اتنیا بارسلونا تو ساخت عدسی‌های عینک دقت زیادی به خرج داده، چون از پس امتحان شوک و ضدخش براومده و در برابر دمای بالاتر از ۴۰۰ دووم میاره. البته که حواستون باشه عینک فریمش کائوچوئه و این دما واسش خوب نیس.

 

آیسان عباسی

یه زمانی عینک آفتابی ‌زدن یه جور حس باکلاس‌ و متفاوت‌بودن به آدم‌ها منتقل می‌کرد. که خب طبیعتا بیراه هم نبود. ولی تو دنیای امروز ما که بیشتر راجع‌ به چشم‌هامون می‌دونیم و نگران سلامت‌شون هستیم، دلیل استفاده از عینک آفتابی کمی فرق کرده. عینک آفتابی درصورت استانداردبودن، از چشم‌هامون در برابر اشعه‌های مضر آفتاب محافظت می‌کنه. در طول روز با زل‌زدن به مانیتور و صفحه‌ی گوشی‌های موبایل به اندازه‌ی کافی چشم‌هامون رو خسته می‌کنیم. پس انصاف نیست که در مقابل اشعه‌ها هم مراقب‌شون نباشیم. مطمئنا جذابیت عینکی که عدسیِ با قدرت جذب UV صددرصد داشته باشه فقط به شکل فریم و رنگش نیست. عینک‌های آفتابی برند اتنیا خیال من رو از جهت استاندارد بودن عدسی کاملا راحت می‌کنن و وقتی می‌رسم به مرحله‌ی بعدی برای انتخاب عینک و توجه به ظاهرش، باز هم کار سختی انجام نمی‌دم. فریم ساده و شیک عینک مدل BLHV برای فرم صورت من که بیضی‌شکله کاملا مناسبه و رنگ شیشه هم برای جاهای مختلف قابل استفاده است. برای من کیفیت و استانداردبودن عدسی مهمترین فاکتوره، ولی این عینک با سادگی و جذابیتش یه قدم از توقع من هم جلوتره.

 

نیلوفر کاظمی

حساسیت خرید عینک آفتابی کم از خرید دیوایس‌هایی مثل گوشی موبایل نیست؛ اگر شما جزو اون دسته‌ای نیستید که عینک رو فقط برای ظاهر شیکش میزنن یا به جای انتخاب یه شیشه و عدسی خوب، به این فکر میکنن که این مدل بالای موهاشون خوب می‌ایسته یا نه، به ویژگی‌های اتنیا بارسلونا مدل BLHV نگاهی بیندازید. البته اشتباه برداشت نکنید، ظاهر شیک یک عینک یا خوب ایستادنش بالای سر دلیل غلطی برای خرید اون نیست؛ همونطور که داشتن صفحه نمایش بزرگ برای یک گوشی دلیل بدی برای خریدش نیست؛ این موارد قابل توجه‌اند اما کافی نیستند. من به شخصه بعد از امتحان عینک‎‌های مختلف به این نتیجه رسیدم که عدسی قهوه‌ای بهترین انتخاب برای روزهای آفتابی است؛ این موضوع بعد از امتحان عدسی‌های مختلف در نور شدید آفتاب کاملا واضح بود. طراحی فریم ساده و شاید کمی کلاسیک در کنار شیشه‌های ضد خش میتونه هر خریداری و مطمئن کنه که این عینک نه قراره از مد بیوفته نه قراره بعد از چند ماه خش‌دار، بی‌کیفیت و از کار افتاده بشه.

خرید محصول از دیجی‌کالا

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. علی

    ممنون بابت پیشنهاد… ولی واقعا در شرایطی نیستم که بتونم حتی ۱/۴ قیمت این هم هزینه کنم برای عینک…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه