معرفی بازی نوروزی: Inside

۲۶ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

همیشه هم نباید یک بازی بزرگ با تبلیغات پر سر و صدا را بازی کرد و از آن لذت برد. بعضی وقت‌ها یک بازی کوچک آن‌قدر خوش ساخت و زیبا از کار در می‌آید که به اندازه‌ی تمام بازی‌های بزرگ سال ارزش دارد. بازی «اینساید» (Inside) از جمله‌ی همین بازی‌ها به‌حساب می‌آید. این بازی توسط سازندگان بازی  «لیمبو» (Limbo) ساخته شده و اگر لیمبو را بازی کرده باشید، چشم بسته اینساید را تجربه خواهید کرد.

اینساید بر پایه همان فرمول طلایی بازی لیمبو ساخته شده و آن‌قدر خوب و خوش ساخت از کار درآمده که شما را شکه می‌کند. محیط‌ها سرد و تاریک و صدا گذاری بازی از جمله مواردی هستند که گیمرها را سریعا در جریان فضای بازی قرار می‌دهند. قهرمان اینساید هم پسر بچه‌ای تنها در دنیایی مرموز است. دنیایی که انسان‌های آن به شکل عجیبی کنترل می‌شوند و در فضایی کاملا تاریک زندگی می‌کنند.

گیم‌پلی اینساید هم هیچ‌گونه پیچیدگی خاصی ندارد، اما مهارت شما در کنترل قهرمان بازی و واکنش به موقع نشان دادن در برابر اتفاقات نقش مهمی در پیشرفت‌تان دارد. معماهای مختلفی هم در هر قسمت از بازی پیش‌رویتان قرار می‌گیرد و حتی مکان‌های مخفی زیادی در آن وجود دارد که برای پیدا کردن‌ آن‌ها باید همه جا را به خوبی بگردید.

اینساید قطعا می‌تواند یکی از تکرار نشدنی‌ترین تجربه‌های امسال را برای شما رقم بزند؛ پس در تجربه‌ی این بازی به خودتان شک راه ندهید.

‌‌‌‌

نام لاتین بازی: Inside

تهیه کننده: Playdead

سازنده: Playdead

سبک: معمایی

پلتفرم: PC – Xbox One – PlayStation 4

‌‌‌‌


telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمدرضا

    من این بازی رو تجربه کردم،باید بگم این بهترین بازی ای بود که بازی کردم.طراحی های محیط های بازی،داستان و همچنین موسیقی در این بازی محشر است و از جمله مواردی است که ما را در محیط این بازی غرق می کند.من این باز ی را به همه کسانی که بازی نکرده اند توصیه میکنم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه