تصاویر و جزییات سخت‌افزاری گوشی جدید لنوو منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تا به‌حال اخبار و شایعه‌های زیادی پیرامون گوشی هوشمند Vibe P1، جدیدترین گوشی هوشمند شرکت لنوو منتشر شده است. پیش از این لنوو مجوزهای لازم برای معرفی و عرضه‌ی این محصول را از سازمان تنظیم مقررات TENAA کشور چین دریافت کرده بود. همچنین به‌تازگی نخستین تصاویر و جزییات سخت‌افزاری این محصول به‌بیرون درز کرده است.

به‌تازگی تصاویر و برخی اطلاعات از جزییات سخت‌افزاری گوشی هوشمند Vibe P1 Pro، جدیدترین محصول شرکت لنوو منتشر شده است.

شرکت سازنده در این محصول از یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p بهره گرفته است. توان پردازشی این محصول از طریق چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۶۱۵ تامین می‌شود. همچنین شرکت لنوو در این دستگاه ۳ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار داده است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند باید به قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت، سیستم‌عامل اندروید ۵.۱.۱ لالی‌پاپ و حسگر اثر انگشت اشاره کرد.

همچنین در گوشی Vibe P1 Pro از یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با فلش دوگانه و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی استفاده شده است.

لازم به‌ذکر است که پیش از این هم سازمان چینی TENAA برخی تصاویر و جزییات سخت‌افزاری مرتبط با این محصول را منتشر کرده بود. براساس اخبار منتشر شده، به‌نظر می‌رسد شرکت لنوو گوشی هوشمند Vibe P1 Pro را در جریان مراسم IFA 2015 برلین که از تاریخ ۱۳ شهریور آغاز خواهد شد، به طور رسمی معرفی کند.

vibe-p1-pro-1

vibe-p1-pro-2

vibe-p1-pro-3

vibe-p1-pro-4

vibe-p1-pro-5

vibe-p1-pro-6

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه