تصویر تبلیغاتی اکسپریا Z5 کامپکت لو رفت

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پیش از این اخبار و شایعه‌های زیادی پیرامون جدیدترین گوشی‌های شرکت سونی منتشر شده بود. براساس این اخبار به‌نظر می‌رسد سونی قصد دارد به‌زودی دو گوشی اکسپریا Z5 و Z5 کامپکت را به‌طور رسمی معرفی کند. به احتمال زیاد سونی این محصولات را در جریان برگزاری رویداد IFA 2015 در تاریخ ۱۱ شهریور (۲ سپتامبر) رونمایی خواهد کرد.

روز گذشته یک تصویر تبلیغاتی از پشت گوشی هوشمند اکسپریا Z5 کامپکت به‌بیرون درز کرده است.

این در حالی است که روز گذشته تصویری از پشت یک گوشی جدید سونی منتشر شده که به‌نظر می‌رسد منتسب به اکسپریا Z5 کامپکت باشد. پیش از این هم تصویری از دو گوشی اکسپریا Z5 و Z5 کامپکت منتشر شده بود که احتمال استفاده از حسگر اثر انگشت در فریم کناری این محصولات را بیش‌تر می‌کرد. این در حالی است که با انتشار این تصویر جدید، به‌نظر می‌رسد سونی کلیدهای پاور و کنترل صدا را در پایین‌ترین قسمت سمت چپ گوشی قرار داده است. همچنین در این تصویر شاهد طراحی Omni Balance در اکسپریا Z5 کامپکت هستیم.

براساس شایعه‌های منتشر شده سونی در گوشی اکسپریا Z5 کامپکت از یک صفحه‌نمایش ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل و تراکم ۳۱۲ پیکسل در اینچ بهره گرفته است. توان پردازشی این محصول از طریق یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۱۰، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 430 تامین می‌شود. همچنین از دیگر ویژگی‌های این گوشی باید به ۳ گیگابایت رم اشاره کرد. لازم به‌ذکر است که سونی قصد دارد دو گوشی اکسپریا Z5 و Z5 کامپکت را همراه با مجوز IP68 که آن‌ها را در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم می‌کند، معرفی و در آینده عرضه کند.

z5-compact

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه