تغییر نام گوشی اکسپریا T4 Ultra به اکسپریا C5 Ultra

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

از گوشه و کنار شایعه‌های زیادی درباره گوشی جدید سونی شنیده می‌شود. گوشی‌ای که قبلا با نام Lavender شناخته می‌شد. در هفته گذشته خبری منتشرد که اعلام کرد این گوشی اکسپریا T4 Ultra نام خواهد داشت و ماه آینده راهی بازار می‌شود. اما باتوجه به خبری که به تازگی منتشر شده، به نظر می‌رسد این گوشی نام جدیدتری دارد.

به‌نظر می‌رسد که گوشی جدید سونی که قبلا اکسپریا T4 Ultra نامیده می‌شد، با نام اکسپریا C5 Ultra راهی بازار می‌شود.

براساس خبرهای منتشر شده این احتمال وجود دارد که سونی این گوشی را با نام اکسپریا C5 Ultra راهی بازار کند. همچنین به نظر می‌رسد که سونی مدل معمولی گوشی C5 را هم عرضه کند که جایگزین گوشی C4 می‌شود. گوشی C4 با دوربین جلوی خوبی که برای آن در نظر گرفته شده بود، برای عکاسی‌های سلفی مناسب است. گوشی C4 اوایل سال ۲۰۱۵ راهی بازار شده است.

گوشی اکسپریا C5 Ultra به احتمال زیاد دارای یک صفحه‌نمایش با وضوح تصویر ۱۹۲۰×۱۰۸۰ خواهد بود. همچنین در خبرهای قبلی به این موضوع اشاره شده بود که میان صفحه‌نمایش و بدنه‌ی این گوشی فاصله وجود ندارد و صفحه‌نمایش تمام لبه‌های گوشی را در بر گرفته است. به احتمال زیاد این محصول با اندروید ۵ عرضه می‌شود. این گوشی جدید سونی دارای یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در جلو خواهد بود که یک فلش LED هم برای آن در نظر گرفته شده است. دوربین پشتی آن هم همین ویژگی‌ها را خواهد داشت. گوشی C5 Ultra از یک پردازنده ۶۴ بیتی ساخته مدیاتک بهره می‌برد و دو گیگابایت رم هم برای آن در نظر گرفته شده است.

sony222e

درحال حاضر هنوز مشخص نیست که این گوشی در چه زمانی راهی بازار می‌شود. حتی مشخص نیست که آیا این گوشی در منطقه‌ای خاص عرضه می‌شود یا سونی آن را به صورت جهانی منتشر می‌کند؛ اما می‌دانیم که به‌زودی اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید یکی دیگر از تصویر‌های رندر شده‌ی این گوشی را مشاهده کنید.

sonywewe4

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه