مسوولان سامسونگ اعتقادی به توسعه‌ی نرم‌افزاری ندارند

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

صنعت موبایل فعلا وضعیت خوبی را سپری نمی‌کند. شرکت‌ها و برندهای مختلفی اخیرا وارد این صنعت شده‌اند و گوشی‌های هوشمند بازار رقابتی سنگینی پیدا کرده‌اند. در نتیجه نمی‌توانیم فقط هم بگوییم که سامسونگ وضعیت خوبی ندارد. با این حال، این شرکت کره‌ای برای مقابله با برندهای مختلف چینی، مجبور به کاهش قیمت‌های‌اش شده است. اخیرا خبرگزاری رویترز گزارشی داده است که طبق آن، مشکلات سامسونگ به وضعیت داخل شرکت نسبت داده شده‌اند.

سامسونگ با اینکه حتی می‌تواند خودش رابط کاربری گوشی‌های‌اش را بسازد، اما از شرکت‌های دیگر برای این کار کمک می‌گیرد.

یکی از مسوولان سامسونگ، اخیرا به‌طور ناشناس با رویترز صحبت کرده است. این منبع گفته است که سامسونگ در بخش نرم‌افزاری ضعف دارد؛ طوری که مسوولان بالارده‌ی این شرکت، به فروش موبایل یا طبق گفته‌ی خودشان، “جعبه”، اعتقاد بیشتری دارند.

این منبع به رویترز گفته است: “مسوولان عالی‌رتبه‌ی سامسونگ، به افرادی که در شرکت مسوولیت نرم‌افزارها و سرویس‌ها را بر عهده دارند، اعتماد ندارند. روند شرکت هنوز هم اینگونه است:‌ می‌دانیم چگونه جعبه بفروشیم، پس همان جعبه می‌فروشیم.

او در صحبت‌های‌اش درباره‌ی وضعیت فعلی سامسونگ می‌گوید: “مدیران سامسونگ کلا چیزی از نرم‌افزار نمی‌فهمند. آن‌ها سخت‌افزار را خوب درک می‌کنند؛ در واقع بهتر از همه آن را درک می‌کنند. اما نرم‌افزار کلا برای‌شان موضوع دیگری است.

سامسونگ تا به امروز سرویس‌های مختلفی مثل Milk یا ChatOn را به راه انداخته، اما پس از مدت کوتاهی آن‌ها را تعطیل کرده است. این شرکت با اینکه حتی می‌تواند خودش رابط کاربری گوشی‌های‌اش را بسازد، از شرکت‌های دیگر برای این کار کمک می‌گیرد.

با تمام این اوصاف، سامسونگ هنوز هم اولین رتبه را در بین شرکت‌های ساخت گوشی هوشمند به خود اختصاص داده است.

منبع: Reuters

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Next is Now

    سامسونگ اگه نبود نصف تکنولوژی های امروزی هم نبود

  2. علی

    سامسونگ فقط میخاد همه جا باشه و روی چیز خاصی تمرکز نمی کنه.

  3. علی جوادی

    کاملا بی ربط و دروغ…سامسونگ از ۲ ماه پیش جناب آقای جی کی شین رو تعویض سمت کردن تا تمرکز سامسونگ بیشتر به سمت نرم افزار بره…تا الان مقام اول گوشی ساز رو داشته و تا آخر هم داره و برترین گوشی ساز هم هست و خواهد بود…بود و نبود خریدن ارباب گوشیهای جهانS7 edge فقط ۴ ماه دیگه

    1. AMIR_121

      من خودم سامسونگ دارم و همیشه از سامسونگ خوشم اومده ولی از بقیه گوشی ها هم خوشم میاد و هیچوقت متعصبانه در مورد یه برند نظر نمیدم چون همیشه یه برند دیگه هست که ممکنه بزنه رو دست برند مورد علاقم. توام سعی کن اینقدر متعصبانه نظر ندی داداش گلم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه