سونی بخش موبایل‌اش را نمی‌فروشد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«هیروکی توتوکی» (Hiroki Totoki)، رییس بخش موبایل شرکت سونی در صحبت‌هایی به این موضوع اشاره کرد که این شرکت قصد ندارد قسمت موبایل خودش را بفروشد یا از صنعت ساخت تلفن‌های همراه خارج شود.

سونی به‌تازگی اعلام کرد که قصد ندارد قسمت موبایل خودش را بفروشد یا از صنعت ساخت تلفن‌های همراه خارج شود.

قبلا شایعاتی درباره اینکه سونی قصد فروش قسمت موبایل خودش را دارد منتشر شده بود. پس از صحبت‌های رییس بخش موبایل شرکت سونی، خبرگزاری رویترز به این موضوع اشاره کرد که سونی درباره فروش قسمت موبایل خودش به شکل مبهمی صحبت می‌کند و هنوز مشخص نیست که آن‌ها برای این قسمت چه‌برنامه‌ای دارند.
هیروکی توتوکی به این موضوع اشاره کرد که برنامه سونی برای خارج شدن از بخش موبایل به‌دلیل ضرر این شرکت در سال ۲۰۱۴ بوده است. به‌نظر می‌رسد که این ضرر مربوط به سرمایه‌گذاری سونی روی شرکت اریکسون در سال ۲۰۱۲ بوده است.

Sony-mobile

همچنین از آنجایی که سونی قبلا قسمت ساخت رایانه‌های شخصی خودش را فروخته بود، احتمال فروش قسمت موبایل هم بسیار زیاد به‌نظر می‌رسید. البته بخش موبایل برای سونی بسیار مهم است و بازار بیشتری را نسبت رایانه‌های شخصی دراختیار دارد. توتوکی می‌گوید که تلفن‌های همراه اکنون به‌بخش بزرگی از زندگی مردم تبدیل شده‌اند و درحالی که رقابت بسیار زیاد است، سونی همچنان در این صنعت باقی می‌ماند.
براساس گفته‌های توتوکی کاربران به کیفیت دوربین، صفحه‌نمایش و کیفیت صدای تلفن‌های همراه اهمیت می‌دهند و به‌همین دلیل سونی قصد دارد گوشی‌هایی تولید کند که در این قسمت‌ها کیفیت خوبی داشته باشند و به دنبال تکنولوژی جدید برای بهبود کیفیت آن‌ها است.
رییس بخش موبایل سونی به این موضوع اشاره کرد که تغییرات ساختاری در این شرکت تا پایان سال ۲۰۱۵ به‌ اتمام می‌رسند و این شرکت امیدوار است که در سال ۲۰۱۶ با افزایش درامد و سود روبه‌رو شود.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. امیر درویشی

    الان ۲۰۱۷ هست و بیشتر از قبل قوی شده

  2. افشین

    الان که ۲۰۱۶ هست به این هدف رسید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه