شایعه: سامسونگ به هوآوی صفحه نمایش می‌فروشد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

به تازگی اخبار و شایعه‌هایی از کشور مادری سامسونگ یعنی کره جنوبی منتشر شده است. براساس این اطلاعات به نظر می‌رسد این شرکت قصد توسعه‌ی بازار پنل‌های Super AMOLED ساخته شده در شرکت خود را دارد. همچنین بر همین اساس به‌نظر می‌رسد شرکت هوآوی قصد دارد در نکسوس بعدی خود از صفحه نمایش‌های Super AMOLED سامسونگ بهره بگیرد.

براساس اخبار و شایعه‌های منتشر شده، شرکت هوآوی قصد دارد در نکسوس بعدی خود از صفحه نمایش‌های Super AMOLED شرکت سامسونگ بهره ببرد.

پیش از این اکثر پنل‌های Super AMOLED ساخته شده در شرکت سامسونگ در گوشی‌های هوشمند همین شرکت به‌کار می‌رفت؛ به همین دلیل میزان فروش صفحه نمایش‌های سامسونگ به میزان فروش گوشی‌های هوشمند این شرکت وابسته بود. این در حالی است که سامسونگ به تازگی رشد در حوزه تولید و فروش بیشتر پنل‌های Super AMOLED خود نمونه‌ای به شرکت هوآوی ارسال کرده تا با کمک این شرکت فعالیت خود در این حوزه را افزایش دهد. در نتیجه انتظار می‌رود به زودی شاهد فروش تعداد زیادی پنل Super AMOLED ساخته شده توسط شرکت سامسونگ باشیم.پیش از این هم شرکت‌های چینی مانند اوپو و ویوو در برخی از گوشی‌های هوشمند خود از پنل‌های Super AMOLED سامسونگ استفاده کرده بودند، اما هوآوی می‌تواند شریک بزرگ‌تری نسبت به شرکای قبلی این شرکت باشد.

auper

هوآوی به عنوان چهارمین تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند در دنیا به‌شمار می‌رود و محصولات آن غیر از چین در بازارهایی مانند اروپا و آمریکا هم عرضه می‌شود. در صورت صحت شایعه‌های منتشر شده، احتمال دارد هوآوی در نکسوس بعدی خود از پنل‌های Super AMOLED سامسونگ استفاده کند.همان‌طور که می‌دانید گوگل قصد دارد امسال دو نکسوس جدید معرفی کند. لازم به ذکر است که قرار است یکی از این دو نکسوس، نسخه‌ی بهبود یافته‌ نکسوس سال ۲۰۱۳ ال‌جی باشد و دیگری یک فبلت که توسط هوآوی ساخته شده است. پیش از این شایعه‌هایی از فبلت نکسوس شرکت هوآوی منتشر شده بود. براساس این شایعه‌ها به نظر می‌رسد هوآوی در این محصول از یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل استفاده خواهد کرد. همچنین نکته‌ جالب بعدی که احتمال صحت این شایعه را تایید می‌کند، زمان انتشار خبر است. پیش از این قرار بود شرکت هوآوی نکسوس بعدی خود را همزمان با تاریخ عرضه اندروید M در اواخر سال جاری میلادی رونمایی کند. در نتیجه الان بهترین زمان برای آغاز تولید انبوه این گوشی خواهد بود. همچنین احتمال دارد در برخی مدل‌های دیگر از گوشی‌های هوآوی هم شاهد استفاده از پنل‌های Super AMOLED سامسونگ باشیم.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه