[CES 2016] ایسر از محصولات جدید مبتنی بر سیستم‌عامل کروم رونمایی کرد

۱۴ دی ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پس از تبلت و گوشی، این بار ایسر در جریان کنفرانس CES 2016 به سراغ لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای بدون کیس (All-in-One) رفت.

Chromebase 24

کامپیوتر بدون کیس جدید ایسر که Chromebase 24 نام دارد، به نمایشگری ۲۳٫۸ اینچی با دقت Full HD مجهز شده و از سیستم‌عامل کروم (Chrome OS) استفاده می‌کند. طبق گفته‌ی ایسر، این کامپیوتر مخصوص ویدیو کنفرانس طراحی شده است.

کامپیوتر Chromebase 24 از پردازنده‌ی اینتل (مدل نامشخص)، ۸ گیگابایت رم، Wi-Fi با استاندارد ۸۰۲.۱۱ac، شبکه‌ی گیگابیتی، چهار میکروفن (برای ویدیو کنفرانس)، وب کم قابل تنظیم و بدنه‌ای با قابلیت چرخش بین -۵ تا ۳۰ درجه، بهره می‌برد.

هنوز ایسر قیمت یا تاریخ عرضه‌ی Chromebase 24 را مشخص نکرده است.

Chromebook 11

مزیت اصلی این لپ‌تاپ، بدنه‌ی مستحکم و مقاوم آن در برابر ضربه است.

دستگاه بعدی، کروم بوک (لپ‌تاپ مبتنی بر سیستم‌عامل کروم) Chromebook 11 نام دارد. مزیت اصلی این لپ‌تاپ، بدنه‌ی مستحکم و مقاوم آن در برابر ضربه است که آن برای حمل و نقل روزانه و کار در محیط‌های صنعتی، مناسب می‌کند.

Chromebook 11 از پردازنده‌ی چهارهسته‌ای Intel Celeron در کنار ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده می‌کند. طبق ادعای ایسر، باتری این دستگاه می‌تواند با یک بار شارژ، تا ۹ ساعت شارژدهی کند. در بالای نمایشگر ۱۱٫۶ اینچی این دستگاه، یک وب کم HDR وجود دارد. دو بلندگوی استریو، میکروفن داخلی، Wi-Fi دو بانده با استاندارد ۸۰۲.۱۱ac، درگاه‌های USB 3.0 ،USB 2.0 و HDMI از دیگر مشخصات Chromebook 11 هستند.

ایسر این کروم‌بوک را از ماه آینده و با قیمت ۱۸۰ دلار روانه‌ی بازار خواهد کرد.

منبع: Ubergizmo (منبع ۱منبع ۲)

CES_2016_Slider

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه