فورتزا ۶، از فورد GT مدل ۲۰۱۷ خبر می‌دهد

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

بازی «فورتزا موتور اسپرت ۶»، اطلاعات و مشخصات فنی خودروی فورد GT مدل ۲۰۱۷ را فاش کرده است. به توجه به اطلاعات منتشرشده، این خودرو به نسبت مدل‌های قبلی‌اش، از نسبت وزن به گشتاور و توان خروجی موتور بالا‌تری بهره می‌برد.

در حال حاضر، شرکت خودروسازی «فورد»، اطلاعات بسیار محدودی را از مدل جدید خودروی محبوب‌اش یعنی فورد GT، منتشر کرده است. چراکه این خودرو قرار است در سال آینده به بازار‌های جهانی عرضه شود. به‌طور معمول، شرکت‌های خودروسازی، تا نزدیک شدن به عرضه رسمی محصول جدیدشان، اطلاعت دقیقی در مورد وزن، گشتاور و توان خروجی موتور آن منتشر نمی‌کنند. بر اساس روال همیشگی، دوست‌داران این صنعت برای دست‌یابی به مشخصات فنی دقیق فورد GT مدل ۲۰۱۷، باید تا انتشار رسمی آن توسط شرکت فورد منتظر بمانند. اما به نظر می‌رسد که مایکروسافت و بازی بسیار محبوبش یعنی «فورتزا موتور اسپرت ۶» (Forza Motorsport 6)، کمی برنامه‌های فورد را تغییر داده است.

Mag1

بازی فورتزا موتور اسپرت ۶، یکی از بزرگ‌ترین و پرطرفدار‌ترین بازی‌های سبک مسابقات اتومبیل‌رانی است که در اواخر شهریور ماه به‌صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت یعنی ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. همان‌طور که از تصویر روی جلد این بازی پیداست، فورد GT مدل ۲۰۱۷، یکی از خودروهای اصلی در این بازی به‌حساب می‌آید. همچنین به هنگام انتخاب فورد GT در فورتزا، مشخصات فنی این خودرو به نمایش درمی‌آید. بر اساس اطلاعات موجود در بازی مذکور، خودروی فورد GT مدل ۲۰۱۷، از یک موتور ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر V شکل (نحوه‌ی قرار گیری سیلندر‌ها در کنار هم به شکل حرف V انگلیسی) به همراه دو توربوشارژر با فن‌آوری «اکوبوست» (Ecoboost) بهره می‌برد. اکوبوست، فن‌آوری انحصاری شرکت فورد است که از خانواده‌ی توربوشارژر ها است. این فن‌آوری به‌صورت جداگانه در هر محفظه‌ی احتراق، میزان هوای ورودی و سوخت را وارد می‌کند. این امر تا ۲۰% میزان سوخت‌رسانی مناسب به محفظه‌ی احتراق را بهبود می‌بخشد. همچنین تا ۱۵% میزان تداخل‌های موجود در سیستم کاری توربو یا همان «لگ» (Lag)، را کاهش می‌دهد.

Mag3

با توجه به موتور قدرتمند فورد GT، توان خروجی این خودرو به ۶۳۰ اسب بخار و گشتاور ۷۳۰ می‌رسد. همچنین وزن این خودرو به ۱۳۱۰ کیلوگرم می‌رسد. با در نظر گرفتن این موضوع که اطلاعات تمامی خودرو‌های موجود در بازی فورتزا ۶، با تحقیق و بررسی دقیق و با صحت کامل در بازی درج شده؛ در نتیجه خودروی فورد GT مدل ۲۰۱۷، به نسبت مدل قبلی‌اش، از نسبت وزن به گشتاور و توان خروجی موتور بالا‌تری بهره می‌برد.

Mag4Mag5

منبع: Digital Trends

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه