[ویدیو] با Instant Apps بیش‌تر آشنا شوید

۱۱ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

امسال هم مثل هرسال، کنفرانس سالانه‌ی گوگل (Google I/O 2016) آوردگاه مهم‌ترین دستاوردهای چندوقت اخیر و پروژه‌های آینده‌ی این غول بزرگ دنیای تکنولوژی بود. اگر در روزهای برگزاری Google I/O شاهد پوشش خبری زنده‌‌ی این رویداد در دیجی‌کالا مگ بوده‌اید، حتما به خاطر دارید که درباره‌ی معرفی Instant Apps به‌عنوان یکی از برنامه‌های مهم گوگل برای سیستم‌عامل اندروید اطلاع‌رسانی کردیم.

امروز ویدیویی از این کنفرانس را با شما به اشتراک می‌گذاریم که توسط خبرنگار سایت خبری The Verge تهیه شده است. در این ویدیو تجربه‌ا‌ی زنده‌ از کار با یکی از برنامه‌های آینده‌ی گوگل یعنی Instant Apps را مشاهده می‌کنید.

همان‌طور که می‌دانید Instant Apps امکانی را فراهم می‌کند که بدون دانلود و نصب یک اپلیکیشن، بتوانیم کار با آن را تجریه کنیم. به‌عنوان نمونه این قابلیت وقتی در کنار سایر امکانات گوگل مثل Google Pay قرار می‌گیرد، شما را قادر می‌سازد کارهای فوری‌ از قبیل خرید بلیت یک تئاتر یا پرداخت پول پارکومتر را به‌‌سرعت انجام دهید؛ بدون این‌که اپلیکیشن مخصوص به سالن یا پارکینگ را نصب کرده باشید. برای این کار حتی نیازی نیست گوشی‌تان را مجهز به جدیدترین نسخه‌ی اندروید کنید. گوگل می‌گوید این قابلیت تا پایان سال ۲۰۱۶ نه‌تنها برای نسخه‌ی N بلکه برای همه‌ی نسخه‌های اندروید جلی‌بین و جدیدتر عرضه خواهد شد.

با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و این ویدیو را ببینید.

منبع: The Verge

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه