[ویدیو] ۱۰ قابلیت جدید گلکسی نوت ۷

۲۴ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ گلکسی نوت ۷ به تازگی معرفی شده و در ویدیویی که در ادامه متن خواهید دید ۱۰ قابلیت برتر این گوشی هوشمند مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

اولین ویژگی این گوشی طراحی خمیده آن است. نوت ۷ یک صفحه‌نمایش خمیده از دوطرف دارد که گرفتن آن در دست را آسان‌تر می‌کند. رنگ‌های بدنه این گوشی هم چهار رنگ مشکی نقره‌ای، طلایی و رنگ جدید آبی هستند. شیشه جلو و پشت نوت ۷ گوریلا گلس ۵ است که شرکت سازنده آن ادعا می‌کند اگر گوشی تا ارتفاع معادل ۱.۶ متر سقوط کند برای آن مشکلی پیش نخواهد آمد و این یعنی از نوت ۵ در این زمینه گوشی مقاوم‌تری است.

نوت ۷ دو دوربین مشابه گلکسی S7 Edge دارد یک دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی که مثل دوربین گلکسی S7 دوربین خوبی هم هست و حتی در شرایط نور کم محیط عملکرد مناسبی دارد. دوربین پشتی این گوشی هم از تکنولوژی پیکسل دوتایی بهره می‌برد و فوکوس خودکار بسیار سریعی دارد.

مقاومت در برابر آب و گرد و غبار ویژگی جدیدی است که در نوت ۷ به ویژگی‌های گوشی‌های نوت سامسونگ افزوده شده. این گوشی‌ها گواهینامه IP68 دارند و حتی قلم آن‌ها هم در برابر آب مقاوم است پس می‌توانید حتی زیر دوش آب هم با گوشی‌تان یادداشت‌برداری کنید.

مدل پایه نوت ۷ میزان ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد که دو برابر مقدار حافظه اولیه نوت ۵ است. اگر ۶۴ گیگابایت هم برای‌تان کافی نباشد می‌توانید حافظه گوشی را تا ۲ ترابایت ارتقا دهید. وجود USB Type C که سرعت انواع نقل و انتقال داده‌هاتان را سریع‌تر می‌کند از ویژگی‌های دیگر نوت ۷ است. باتری بیشتر در قیاس با نوت ۵ باعث شده بتوانید با یک بار شارژ یکی دو روز به راحتی و بدون نیاز به شارژ با گوشی کار کنید.

حسگر تشخیص عنبیه به شما امکان می‌دهد با چشم‌هاتان گوشی را قفل یا باز کنید و از طریق پوشه‌های امن که در نوت ۷ به چشم می‌خورند می‌توانید حتی اپ‌ها و پوشه‌هاتان را هم قفل‌گذاری کنید. این قفل‌گذاری می‌تواند با حسگر عنبیه انجام شود. قلم S-Pen نوت ۷ هم پیشرفت‌هایی داشته است. تعداد نقاط فشار این قلم نسبت به مدل قبلی دوبرابر شده و هوشمندتر عمل می‌کند. این قلم از نظر نرم‌افزاری هم پیشرفت کرده و از گذشته عملکرد بهتری دارد.

برای دیدن جزییات بیشتر درباره ده ویژگی سامسونگ گلکسی نوت ۷ بد نیست نگاهی به ویدیوی زیر بیندازید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. فرامرز ذوالفقاری

    من از گوشی های سری Note سامسونگ تجربه ی استفاده و کار با دو مدل Note 4 و Note 5 رو داشته ام و باید بدون هیچگونه اغراقی بگم لذت کار با گوشی های سری Note بی نظیره و امکاناتی که در اختیارتون میذاره فوق العاده است و مطمئن باشید بعد از استفاده از این گوشی ها امکان نداره به گوشی دیگه ای حتی دست بزنید و خب البته که Note 7 جایگاه ویژه ای داره

  2. محمد

    لعنتی.

  3. TiT

    هر چقدر هم یه عده بخوان شرکت سامسونگ رو زیر سوال ببرن، باید قبول کرد که هر سال گوشی هایی که تولید می کنه پیشرفت های غیر قابل انکاری داره
    هم نو آوری داره و هم واقعا بهبود پیدا می کنه
    شما نوت ۱ رو با نوت ۷ مقایسه کن
    واقعا گوشی های سری نوت دوست داشتنی ن

  4. آرین

    خیلی خوب بود.
    تاریخ عرضه رسمی نوت۷ توی ایران کیه؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه