بهترین اپلیکیشن‌های عکاسی از دیدگاه وب‌سایت Wired

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
اپلیکیشن عکاسی

یکی از مهم‌ترین کاربردهای گوشی‌های هوشمند، عکاسی با آنهاست؛ به همین خاطر این روزها دوربین مناسب در این دستگاه‌ها به یکی از اولویت‌های مهم کاربران تبدیل شده است. وقتی طرف‌داران عکاسی با موبایل زیاد می‌شود، طبیعتا نیاز به برنامه‌های خوب برای ویرایش تصاویر ثبت شده و بهتر کردن آنها هم احساس می‌شود. خوشبختانه تعداد این دست اپلیکیشن‌ها هم کم نیست و در ادامه می‌توانید با گزیده‌ای از آنها از دیدگاه وب‌سایت Wired آشنا شوید.

Darkroom

این برنامه یکی از بهترین ابزارهای ویرایش تصویر به حساب می‌آید. کاربری Darkroom فوق‌العاده ساده است و در عین حال، در مقایسه با بسیاری دیگر از اپلیکیشن‌های ویرایش تصویر، ابزارهای حرفه‌ای بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد. با استفاده از این برنامه می‌توانید فیلترهای خاص خودتان را بسازید و سپس می‌توانید آنها را به اکانت اینستاگرام‌تان لینک کنید.

Afterlight

برنامه‌ی Afterlight وجه اشتراک زیادی با Darkroom دارد. شما علاوه بر دسترسی به تعداد زیادی فیلتر و بافت‌های متنوع، همچنین می‌توانید متناسب با سلیقه‌ی خودتان ویرایش بیشتری روی تصاویرتان انجام دهید و قاب‌های منحصر به فرد به تصاویرتان اضافه کنید.

۱ Second Everyday

اگر شما می‌خواهید هر از گاهی نگاهی به گذشته و خاطرات‌تان داشته باشید و اما حوصله‌ی پروسه‌ی خسته‌کننده‌ی ویرایش و ساخت یک ویدیو را ندارید، بنابراین اپلیکیشن ۱ Second Everyday به دردتان خواهد خورد. با این برنامه هر روز یک ویدیوی یک ثانیه‌ای بگیرید و پس از پایان دوره‌ی زمانی مورد نظرتان می‌توانید در یک ویدیوی زیبا همه‌ی آن لحظه‌ها را دوباره مرور کنید.

Facetune

افرادی که علاقه‌ی زیادی به سلفی گرفتن دارند، از این برنامه استقبال خواهند کرد. گاهی اوقات برای قشنگ کردن تصویرتان دیگر فیلتر کافی نیست، شما با این اپلیکیشن می‌توانید با آرایش دیجیتالی عکس‌تان را بهتر کنید.

VSCO

می‌توان گفت اپلیکیشن VSCO تقریبا به اندازه‌ی خود اینستاگرام شناخته شده است، اما ابزارهای بهتر و پیشرفته‌تری دارد. جامعه‌ی کاربران هم در VSCO در مقایسه با دیگر برنامه‌های حرفه‌ای بیشتر و قدرتمندتر است. بنابراین، اگر به دنبال جایگزینی برای اینستاگرام هستید، این برنامه گزینه‌ی مناسبی است.

Flic

یکی از بدترین معایب استفاده از گوشی‌تان به عنوان دوربین، کمبود فضا است. تصاویر حجم زیادی از حافظه‌ی دستگاه شما را اشغال می‌کنند. Flic برنامه‌ای است که به شما تصاویر را نشان می‌دهد و از شما می‌پرسد آیا واقعا آن را می‌خواهید یا خیر. این برنامه به شما نشان می‌دهد که با حذف تعدادی از تصاویر چقدر فضا در گوشی‌تان خالی کرده‌اید.

Slow Shutter Cam

این برنامه قابلیتی را به گوشی شما می‌آورد که شاید شما آن را فراموش کرده بودید. Slow Shutter Cam می‌تواند ردپای زیبای نور را برای شما ثبت کند. همچنین کمک می‌کند که در محیط‌های کم نور عکس‌های بهتری گرفته شود.

منبع: Wired

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. ابراهیم معتمد

    این که همش مال اپل بود
    انروییدی چی پس ؟؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه