تصاویر جدید از بازی فال‌آوت ۴ به‌بیرون درز کرد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
fallout 4

بازی فال‌آوت ۴ در تاریخ ۱۹ آبان ماه (۱۰ نوامبر) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی راهی بازار خواهد شد.

تصاویر جدید بازی فال‌آوت ۴ بازی‌کننده‌ها را بیش از پیش با محیط بازی آشنا می‌کند.

شرکت بتسدا مدتی پیش نسخه‌های فیزیکی این عنوان را تولید کرد و به نظر می‌رسد که این نسخه‌ها در اختیار برخی از بازی‌کننده‌ها قرار گرفته‌اند. لو رفتن دیسک‌های بازی پیش از زمان عرضه‌ی آن باعث شده که تعدادی از کاربران تصاویر جدیدتری از این عنوان منتشر کنند. تصاویری که می‌توانند شما را بیش از پیش با محیط بازی آشنا کنند.
امروز خبرهای بیشتری هم درباره‌ی بازی فال‌‌آوت منتشر شده بود. نوشیدنی فال‌آوت در دنیای واقعی تولید شده و حتی تصاویری هم از جعبه‌گشایی نسخه‌ی مخصوص این بازی منتشر شده است. این عنوان از جمله بازی‌هایی به شمار می‌رود که بازی‌کننده‌های زیادی را منتظر خودش نگه‌داشته است. فال‌آوت ۴ در قسمت داستانی با ویژگی‌های زیادی همراه خواهد بود و بازی‌کننده‌ها ساعت‌های زیادی درگیر این بازی خواهند شد.
در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این عنوان را مشاهده کنید:

fallout 4 fallout 4 fallout 4 fallout 4 fallout 4 fallout 4 fallout 4 fallout 4 fallout 4 fallout 4 fallout 4 fallout 4 fallout 4 fallout 4 fallout 4 Fallout4-screens-1-16 fallout 4 fallout 4

منبع: All Games Beta

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. سجاد

    میتونی شخصیت بازیرو زن هم انتخاب کنی?? امکانش هست??

    1. فرهنگ حشمتی فرهنگ حشمتی

      بله.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه