تیزر جدید HTC 10 قابلیت‌های دوربین آن را به رخ می‌کشد

۲۳ فروردین ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

گرچه اخبار مربوط به پرچمدار بعدی گوشی‌های هوشمند شرکت HTC تا به‌حال بارها به بیرون درز کرده، کمپین تبلیغاتی این شرکت برای گوشی جدید خود HTC 10 هنوز ادامه دارد. احتمالا به زودی تعداد تیزرهای تبلیغاتی این گوشی با تعداد شایعاتی که درباره آن منتشر شده است برابری کند.

ویدیوی جدیدی که HTC منتشر کرده این بار بر دوربین گوشی پرچمدار جدید خود تمرکز می‌کند. احتمالا اتفاقی نیست که این ویدیو روز چهارشنبه و دقیقا در روزی منتشر شده که شرکت هوآوی از پرچمدار دوربین محور خود رونمایی کرده است. به این ترتیب شاید دیروز را باید روز دوربین گوشی‌های هوشمند نامید.

براساس ادعای شرکت، HTC 10 بهترین گوشی هوشمند برای عکاسی و ضبط ویدیو است. در این مدت از گوشی‌هایی با دوربین‌های واقعا قدرتمند پرده برداری شده است و HTC 10 جدا باید چیز خاصی در چنته داشته باشد که بتواند این ادعا را در عمل هم محقق کند.

تبلیغ جدید منتشر شده پر از عکس‌هایی است که ظاهرا با دوربین این گوشی گرفته شده اند. تحلیل جزیی کیفیت این عکس‌ها کار بیهوده‌ای خواهد بود به این دلیل که این ویدیو بوسیله توییتر فشرده‌سازی شده و حجم خود عکس‌ها هم در زمان اضافه شدن به ویدیو ممکن است فشرده‌سازی شده باشند. به هر حال این عکس‌ها عالی به نظر می‌رسند اما این را هم نباید فراموش کرد که اصولا همه نمونه عکس‌های رسمی که تولید کننده‌های گوشی منتشر می‌کنند همین طور به نظر می‌رسند.

HTC 10 بلاخره سه‌شنبه هفته آینده به شکل رسمی معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود این گوشی یک صفحه‌نمایش ۵٫۱ یا ۵٫۲ اینچی با دقت QHD، تراشه اسنپ‌دراگون ۸۲۰ کوالکام، ۴ گیگابایت  RAM، حداقل ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، حسگر اثرانگشت، یک دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی و اندروید مارشمالوی ۶.۰ داشته باشد.

در ویدیوی زیر می‌توانید این تبلیغ جدید شرکت HTC را تماشا کنید:



‌‌

منبع: GSMArena


کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. حسین صدری

    موافقم جبرانی برای وان ام ۹

  2. powerof10

    این دفعه دیگه میترکونه مطمئنم…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه