سوپر خودروی جدید Koenigsegg ؛ چیزی شبیه به تبدیل شوندگان

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
Koenigsegg Regera

شرکت اتومبیل‌سازی Koenigsegg به ساخت سوپر خودروهایی با ظاهر عجیب و غریب معروف است. جدیدترین اتومبیل این شرکت موتوری با قدرت ۱۵۰۰ اسب بخار دارد که با بنزین و الکتریسیته کار می‌کند. تنها ۸۰ مدل از این خودرو ساخته خواهد شد و با قیمت نزدیک به ۲ میلیون دلار از سال آینده راهی بازار می‌شود.

خودروی جدید شرکت Koenigsegg که Regera نام دارد از موتوری با ۱۵۰۰ اسب بخار بهره می‌برد که با بنزین و الکتریسیته کار می‌کند.

این خودرو که Regera نام دارد اکثر علاقه‌مندان به سوپر خودروها را تحت تاثیر قرار داده است. شرکت Koenigsegg به‌تازگی دو ویدیو از مدل آزمایشی این خودرو منتشر کرده که دیدن آن‌ها شما را هیجان‌زده خواهد کرد.
شرکت Koenigsegg این ویدیوها را در توییتر قرار داده و نام Autoskin را روی آن‌ها گذاشته است. اجزای مختلف بدنه‌ی این خودرو با استفاده از الکتریسیته حرکت می‌کنند و بالا و پایین می‌روند. با این قابلیت می‌توانید قسمت‌هایی مانند کاپوت، پنجره‌ها، درها و بدنه‌ی پشتی را باز و بسته کرد. شاید این ویژگی‌ها چندان جذاب نباشد، اما وقتی تمام آن‌ها در یک لحظه به سمت بالا یا پایین حرکت کنند، شمار را هیجان‌زده خواهند کرد. در این حالت این اتومبیل شبیه خودروهای دنیای «تبدیل شوندگان» (Transformers) می‌شود.
اگر می‌خواهید با اتومبیل Ragera بیشتر آشنا شوید، ویدیوهای زیر را مشاهده کنید. خودرویی که می‌تواند دنیای «تبدیل شوندگان» را به حقیقت تبدیل کند.

 

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

 

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. مهدی

    دوست عزیز ، این خودرو قطعا با گازوئیل کار نمی کند. تمام خودروهای سوپر اسپورت خیابانی از بنزین های باکیفیت بالا استفاده می کنند. منظور از gasoline در زبان انگلیسی بنزین است و برای گازوئیل از واژه Diesel fuel استفاده می شود.

  2. mjk

    وای خیلی عالی بود. واقعا جالب بود. ممنون آقای نوردوست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه