موس و صفحه‌کلید PS4 معرفی شد

۱۸ آبان ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر دوست دارید بازی‌های اکشن اول-شخص (FPS) کامپیوترها را روی پلی استیشن ۴ بازی کنید، «هوری» (Hori) خبر خوبی برای شما دارد.

یکی از شرکت‌های معتبر سازنده‌ی لوازم جانبی بازی‌های ویدیویی اخیرا از موس و صفحه‌کلید مخصوص پلی استیشن ۴ رونمایی کرده است.

شرکت معتبر هوری که در زمینه‌ی تولید لوازم جانبی بازی‌های ویدیوی تخصص دارد از یک موس و صفحه‌کلید جدید برای پلی استیشن ۴ رونمایی کرده است. این موس و صفحه‌کلید که Tactical Assault Commander 4 نام دارد با USB به دستگاه پلی استیشن ۴ وصل می‌شوند. هدف از ساختن TAC4 این بوده که سبک بازی کردن در کامپیوترهای شخصی در PS4 پیاده شود. به این ترتیب، آنالوگ سمت چپ دسته‌ی DualShock 4 در قالب کلیدهای WASD طراحی شده و وظایف آنالوگ سمت راست را هم یک موس به عهده دارد. همان‌طور که در تصویر می‌بینید کلید‌های دیگر دسته‌ی پلی استیشن و البته تاچ‌پد هم در این صفحه کلید جای‌گذاری شده‌اند.

ps4-keyboard-mouse-controller-replicates-pc-style-gaming-143799880664

علاوه بر این کلیدهای مخصوصی برای «راه رفتن» (walk) و «تک‌تیراندازی» (snipe) در نظر گرفته شده است. TAC4 همچنین نور پس‌زمینه‌ی LED هم دارد و روی هم رفته ظاهر شیکی دارد؛ هرچند که در حال حاضر کیفیت اجزای داخلی مشخص نیست.

آن‌طور که صفحه‌ی آمازون این صفحه‌کلید نشان می‌دهد، این محصول مجوز رسمی دارد. تاریخ عرضه‌ی این محصول روز هفدهم مهر ماه خواهد بود که دقیقا مصادف است با عرضه‌ی بازی Call of Duty: Black Ops III.

موس و صفحه‌کلید TAC4 قیمتی معادل ۱۳۰ دلار دارد و دنباله‌ای برای TAC 3 است که برای پلی استیشن ۳ عرضه شده بود.

ps4-keyboard-mouse-controller-replicates-pc-style-gaming-14379989309

منبع: GameSpot

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. سروش

    سلام. میخواستم بدونم موس و کیبرد Hori برای ایکس باکس هم موجود دارین؟

  2. desire24

    با سلام قیمت این محصول رو میشه بگید نزدیک به چند هزار تومان است … ؟!

  3. موجود کنید

    پس کی میاریدششششششششش

  4. mmmmm

    موجود کنید لطفااااااااا

  5. Gamer

    موجودش کنید لطفاااااااااا

  6. رضا

    تو دیجی کالا بزاریدش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه