نگاه نزدیک به گلکسی اس ۹

۷ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه

سامسونگ شب گذشته دو گوشی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس را رسما معرفی کرد. ما هم تصاویر اختصاصی این گوشی‌ها را در اختیارتان‌ قرار دادیم. همچنین اگر اینستاگرام دیجی‌کالا مگ را دنبال کرده باشید، پوشش زنده این کنفرانس را هم دیده‌اید؛ اما گوشی‌های جدید سامسونگ آنقدر هیجان‌انگیز و زیبا هستند تصمیم گرفتیم بار دیگر از نزدیک به آن‌ها نگاهی داشته باشیم.

دو گوشی Galaxy S9 ظاهر زیبای مدل سال گذشته را حفظ کرده‌اند. امسال هم شاهد یک گوشی با صفحه‌ی نمایشی خمیده هستیم که نسبت تصویر ۱۸.۵ به ۹ دارد. امسال هم سامسونگ از شیشه در پشت و جلوی گوشی استفاده کرده است و اندازه‌ی صفحه‌ی نمایش هم روی مدل معمولی ۵.۸ اینچی و روی مدل پلاس ۶.۲ اینچی است. صفحه‌ی نمایش دو مدل Galaxy S9 وضوح تصویر ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل دارد که همان وضوح تصویر گلکسی اس ۸ سال گذشته است، ولی سامسونگ می‌گوید که این بار با نور بیشتری روبرو هستیم.

با اینکه از نظر ظاهری Galaxy S9 و Galaxy S9 plus تفاوت زیادی با مدل سال گذشته ندارد، ولی ابعاد گوشی‌ها در واقع فرق کرده است و حتی وزن گوشی هم بالا رفته است.

تغییر بزرگ ظاهر گوشی به نسبت گلکسی اس ۸ تعویض جای حسگر اثر انگشت از کنار لنز دوربین به پایین آن است. بدون شک این تغییر استفاده از حسگر اثر انگشت را راحت‌تر خواهد کرد. طراحی کلیدها، مثل کلید متخص بیکسبی یا جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هنوز هم سر جای خود باقی مانده‌اند. حتی مکان اسپیکرها هم فرقی نکرده، ولی طبق گفته‌ی سامسونگ آن‌ها صدای استریو تولید می‌کنند و ۴۰ درصد بلندتر هستند.  می‌توان روی Galaxy S9 با سرعت ۹۶۰ فریم در ثانیه فیلم‌برداری کرد؛ البته در وضوح تصویر ۷۲۰p.

لنز دوم در Galaxy S9 Plus امکان تغییر دیافراگم ندارد. این لنز تله درست مثل گلکسی نوت ۸ این امکان را فراهم می‌کند تا تصاویر پرتره با بوکه مصنوعی بگیرید. دوربین جلوی هر دو گوشی ۸ مگاپیکسلی است و دیافراگ f/1.7 دارد. سامسونگ در نرم‌افزار دوربین سری گوشی‌های Galaxy S9 از قابلیتی شبیه به انیموجی آیفون ۱۰ استفاده کرده است؛ قابلیتی که به چهره‌ی شما حالتی کمیک و بانک می‌دهد و سپس از چهره‌ی شما ۱۸ عکس گیف می‌سازد تا از آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید. این حالت AR Emoji نام دارد و می‌توان شخصیت ساخته شده را کاملا شخصی سازی کرد.

 

برای عضویت در خبرنامه از اینجا ثبت‌نام کنید:

    برچسب‌ها :
    دیدگاه شما

    یک دیدگاه
    1. سعید بارانی بیرانوند

      عالی هست گلگسی اس ۹ گوشی بی نظیر هست

    loading...
    بازدیدهای اخیر
    بر اساس بازدیدهای اخیر شما
    تاریخچه بازدیدها
    مشاهده همه