هوآوی گوشی جدیدی برای رقابت با گلکسی نوت ۵ می‌سازد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ از قلم‌های استایلس در گوشی‌های سری نوت خودش استفاده می‌کند. این شرکت کره‌ای در مدل‌های مختلفی که از سری نوت راهی بازار کرده، ویژگی‌های جدیدی را به قلم‌های استایلس این محصولات اضافه می‌کند. قلم‌های استایلس به عنوان یک ویژگی بسیار خوب برای گوشی‌های نوت به حساب می‌آیند. به همین دلیل به‌نظر می‌رسد که شرکت هوآوی قصد دارد محصولی را برای رقابت با گوشی‌های نوت و قلم استایلس آن‌ها راهی بازار کند.

هوآوی به دنبال شرکتی است که بتواند قلم استایلس برای گوشی جدیدش تولید کند. محصولی که برای رقابت با نوت ۵ ساخته خواهد شد.

براساس گزارش‌هایی که به‌تازگی منتشر شده، شرکت هوآوی به دنبال شرکت دیگری است که بتواند قلم‌های استایلس برای گوشی جدیدش تولید کند. سامسونگ با همکاری شرکت Wacom قلم‌های استایلس S Pen را تولید می‌کند. همچنین استایلس‌ها نسبت به فشار وارد شده حساس هستند که این موضوع در قلم‌های استایلس قدیمی وجود ندارد. به‌نظر می‌رسد که هوآوی قصد دارد از چنین قلم‌های استایلسی برای گوشی جدید خودش استفاده کند تا بتواند به رقیب شرکت سامسونگ تبدیل شود.
به‌نظر می‌رسد که هوآوی به دنبال شرکتی است که بتواند با شرکت Wacom رقابت کند و همچنین بتواند محصولی با کیفیت و با قیمت ارزان تولید و راهی بازار کند. درحال حاضر هنوز نام این شرکت اعلام نشده است.
چند سالی است که هوآوی قصد دارد وارد بازار گوشی‌هایی با قلم استایلس بشود. این شرکت قبلا گوشی Ascend Mate را در سال ۲۰۱۳ راهی بازار کرده بود که یک صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی داشت و قرار بود که با قلم استایلس عرضه شود که این اتفاق رخ نداد و قلم از آن حذف شد.
هنوز مشخص نیست که گوشی جدید هوآوی که می‌خواهد با گلکسی نوت ۵ رقابت کند در چه تاریخی راهی بازار می‌شود.

منبع: Digital Trends

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه