آیا سنسور تشخیص اثر انگشت گلکسی نوت ۹ به‌زیر صفحه نمایش می‌رود؟

۵ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تا این لحظه شایعات مختلفی درباره محل قرار گرفتن سنسور تشخیص اثرانگشت گوشی گلکسی نوت ۹ شنیده شده است. برخی از شایعات می‌گفتند که این سنسور همچنان در پشت گوشی قرار میگیرد، اما برخی از شایعات هم می‌گویند که این سنسور زیر صفحه نمایش قرار خواهد گرفت. امروز در خبرگزاری‌های کشور کره جنوبی خبری منتشر شده که به قرار گرفتن سنسور تشخیص اثر انگشت زیر صفحه نمایش اشاره می‌کنند.

براساس خبر قرار گرفته در سایت Korea Herald، یک منبع نزدیک به سامسونگ اعلام کرده که بخش تولید صفحه نمایش شرکت سامسونگ سه یا چهار راه حل برای قرار دادن سنسور تشخیص اثر انگشت زیر صفحه نمایش دارد و سامسونگ خیلی جدی روی این موضوع فکر می‌کند.

گفته شده تصمیم نهایی برای محل نهایی قرار گرفتن این سنسور تا اواسط فروردین ماه گرفته می‌شود. همچنین ظاهر نهایی گوشی هم در همین تاریخ مشخص خواهد شد. شایعات می‌گویند که گوشی گلکسی نوت ۹ در شهریور ماه امسال معرفی خواهد شد. پس سامسونگ زمان کافی دارد تا مشکلات مربوط به سنسور تشخیص اثر انگشت را برطرف کند و جای مناسبی برای آن در نظر بگیرد.

منبع: koreaherald

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. احسان

    نوت ۹ اگرمیخواد حسگر اثر انگشت رو زیر صفحه نمایش قرار بده و ما بقیه تجهیزاتش مثل نوت ۸باشد هیچ کار شاخ و بزرگی رو انجام نداده.

    نوت ۹ باید تغییرات بزرگی روش انجام بگیره.

    ی گوشی ۴ ۵ میلیونی باید گلس و تاچ محکمی داشته باشه واقعا تاچ و گلس گوشی های سری S6 تا S9 و خاتواده نوت ضعیف و مزخرف هستن.

    باید نوت۹ و مابقیه گوشی های بعدی سامسونگ باید از فناوری ۵G پشتیبانی کند.

    درگاه کارت حافظه و دوسیم خیلیی بد طراحی شده ( فقط میشه دوسیم همزمان گذاشت بدون مموری یا یک سیم و ی مموری بدون سیم دوم).

    طراحی و مکان دگمه ولوم و خاموش روشن گوشی های سامسونگ بدطوری هست. این نوع طراحی بنظر من بیشتر برای چپ دست ها هست. ولی کسی ک راست دست هست برای کوتاه و بلند کردن صدا عاجز میشه فقط میتونه براحتی گوشی رو با انگشت شست خاموش کنه.

    هزینه تاچ گوشی ها و فبلت ها خیلیی گران هست و این معقول بصرفه نیست. خب ی شخص گوشی اس۹ به قیمت ۴میلیون ۵۰۰ میخره و ممکن تاچش پیشش بشکنه خب هزینه خرید و تعویض این تاچ چیزی حدود ۱۵۰۰۰۰۰ تومن و برای تعمیر کردن اصلا قابل بصرفه نیست و چیزی جز ضرر از هر دوطرف(فروش گوشی تاچ شکسته و تعمیر کردن)نیست

    سامسونگ باید این سیاستش رو تغییر بده و قیمت های جانبی گوشی رو پایین بیاره یا حداقل کسی ک ۴میلیون۵۰۰ تومان پول بابت گوشی میده سامسونگ باید برای مشتری هاش احترام قائل بشه و حداقل بهترین کاور و یا کیف رو روی گوشی هاش بصورت رایگان عرضه کنه

  2. حسین

    عنوان خبر غلطه! اصلاح بفرمایید.
    وقتی دیدم یه لحظه داشتم شاخ درمی آوردم!
    اگر ممکنه از تیم تحریریه دیجی کالا مگ خواهش میکنم نحوه گفتگو و چگونگی ارسال رزومه را در بخش دیجی کالا مگ اعلام و بیان کنند. همکاری با دیجی کالا هیچ وقت برای این بخش نیازمندی تعریف نکرده…. و بنده علاقه مند هستم در این بخش فعالیت کنم…

  3. Amiro

    این تیتر رو اصلاح کن ، حواست نبود نوشتی اس.

  4. میلاد

    با عرض سلام و خسته نباشید.
    تیترتون اشتباهه.
    تو متن تیتر اس ۹ باید بشه نوت ۹

  5. shahabmp

    گلکسی اس ۹ که اومده!!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه