فرصت خرید کتاب «امپراطوری اپ» را از دست ندهید

۷ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه
امپراطوری اپ برنامه نویسی اپلیکیشن کارآفرینی

«پولدار شوید، زندگی کنید و بگذارید تکنولوژی در خدمت شما باشد.» – چاد مورتا


چاپ اول کتاب «امپراطوری اپ» با استقبال بسیار خوب کاربران روبرو و تمام موجودی آن به فروش رفت. به همین دلیل ما دست به کار شدیم و این کتاب فوق‌العاده را به چاپ دوم رساندیم. با توجه به این که از چاپ دوم کتاب امپراطوری اپ هم تعداد محدودی باقی‌مانده است، پیشنهاد می‌کنیم فرصت را از دست ندهید و همین الان یک نسخه از آن را برای خود بخرید.

خرید کتاب از دیجی‌کالا

این اولین بار نیست که یک کارآفرین موفق تجربیاتش را به‌عنوان فرمول موفقیت نوشته است. اما هیچ فکر کرده‌اید بااین‌همه کتاب موفقیت چرا هنوز تعداد کارآفرینان موفق انگشت‌شمار است؟!

شاید شما هم وارد بازار اپلیکیشن‌های موبایلی شده‌اید ولی به درآمدی که می‌خواهید نرسیده‌اید یا بارها شکست خورده‌اید. حالا وقت این است که راه درست را برای موفقیت در بازار اپلیکیشن در پیش بگیرید.

چاد مورتا بر اساس موفقیت‌های پی‌درپی‌اش و به‌عنوان کسی که از صفر شروع کرده، توانسته یکی از بهترین فرمول‌های کارآفرینی را در کتاب «امپراطوری اپ» بنویسد. این کتاب یک راهنمای ساده و کاربردی است که قدم‌به‌قدم شما را به سمت مؤثرترین روش‌ها هدایت می‌کند.

«امپراطوری اپ» جذاب‌ترین راهنمای کارآفرینی است

شاید باورش سخت باشد اما چاد مورتا کارش را از روی تخت بیمارستان شروع کرد. کسی که بارها در شروع کارهای مختلف شکست خورده بود، بعد از یک تصادف سخت، وقتی روی تخت بیمارستان بود نوشتن ایده‌ی اپلیکیشن را شروع کرد. او دو سال بعد ۳ شرکت اپ نویسی داشت و تنها بعد از دو ماه از تاسیس اولین شرکتش ماهی ۳۰ هزار دلار درآمد داشت که بعدها به ۱۲۰ هزار دلار در ماه رسید.

چاد مورتا بازی را عوض کرد. او موقعیت فضای اپ موبایل را با هوش و خلاقیتش به چالش کشید. بهتر بگوییم، چاد مورتا روش‌های قدیمی و خسته‌کننده‌ی تحقیقات بازار اپ را از طریق مارکتینگ کنار گذاشت.

«امپراطوری اپ» را بخوانید و فرصت کارآفرین برتر شدن را به خودتان بدهید

فراموش نکنید ایده داشتن به‌تنهایی مهم نیست. بازار اپ هرروز بیشتر از قبل رشد می‌کند و دیده شدن هم سخت می‌شود. رمز موفقیت در «دیده شدن» است. کاری که چاد مورتا به‌خوبی راهش را پیدا کرد. کافیست اپ استور را باز کنید تا نتیجه‌ی استراتژی‌های چاد مورتا را ببینید.

فصل‌های این کتاب طوری نوشته شده‌اند که اگر فقط در مورد ایده‌پردازی اپ، مدیریت برنامه نویسان، طراحی یا ایده‌های تبلیغاتی و الگوهای درآمد را بخواهید، می‌توانید فصل مربوط به آن را بخوانید. با این حال بهتر است نقشه‌ی بازی را کامل و از اول یاد بگیرید. پیشنهاد ما برای افرای که مشغله‌ی زیادی دارند، کتاب صوتی امپراطوری اپ است.

این یعنی ۷ ساعت و ۴۵ دقیقه برای یادگرفتن همه‌چیز در اپ آفرینی کافیست.

کتاب صوتی امپراطوری اپ در دیجی‌کالا

یک هفته مسیر خانه تا محل کار را برای گوش دادن به کتاب امپراطوری اپ با صدای گرم «منوچهر زنده‌دل» اختصاص بدهید و فکر برنده برای یک کسب و کار جدید را بسازید!

خریداران این کتاب چه گفته‌اند؟!

نظرات کاربران به خصوص خریداران این محصول روی سایت دیجی کالا هم جالب بود. خوانندگان این کتاب به نکاتی اشاره کرده اند که یادآوری آن ها خالی از لطف نیست.

ابوالفضل کریمی (خریدار این محصول): کتابی مناسب برای تمام افرادی که میخواهند وارد حوزه کار دیجیتال شوند.
من این کتاب رو نه فقط به افرادی که دوست دارند بازی یا برنامه ویژه موبایل یا حتی پلتفرم‌های دیگه بزنند توصیه می‌کنم، بلکه این کتاب رو به تمام افرادی که قصد ورود به حوزه دیجیتال دارند توصیه می‌کنم. این توصیه شامل افرادی که در حوزه رسانه‌های دیجیتال فعالیت می‌کنند هم می‌شه.
کتابی به شدت مناسب و مفید با نکاتی به شدت کاربردی
نکات مطرح شده در این کتاب چیزهایی نیستند که شما بتونید به آسونی به دستشون بیارید و اگر فعال حوزه دیجیتال باشید می‌دونید که سرعت یادگیری و پیشرفت چقدر در این کار زیاده و از اهمیت بالایی برخورداره. مطالب داخل کتاب چیزهایی هستند که اگر خودتون قصد داشته باشید با تجربه به دست بیاریدشون، شاید سالها طول بکشه و باز هم نتونید تمام موارد گفته شده در این کتاب رو تجربه کنید.
آرش نصرالهی (خریدار این محصول): بسیار مفید و عالی بود.
آخر هر فصل یک دستورالعمل داره که خیلی مفیده. اول چیزاییو که یاد گرفتی به یاد میاری و می‌نویسی و دوم کارهاییو که باید انجام بدی می‌گه. من همین الان کتابمو تمام کردم و چون بسیار از اون راضی بودم تصمیم گرفتم به شما هم توصیه کنم.
نقاط قوت: محتوای عالی، کیفیت چاپ عالی، مطالب آموزنده، ترجمه عالی
نقاط ضعف: ندارد!
حامد نجاری (خریدار این محصول): من با خرید و مطالعه این کتاب، تغییرات زیادی تو ذهنم در رابطه با برنامه‌نویسی ایجاد شد.
کتاب بسیار پرمحتوا و عالی هست و پیشنهاد میکنم حتما مطالعش کنید.
این کتاب نکته‌های خیلی قشنگی رو یاد می‌ده، مطالعش واقعا لذت بخشه!!!
محمد فارسی (خریدار این محصول)در یک جمله عالی!
خوندن این کتاب امروز تموم شد!
از نظر من اگه نمی‌تونه یک کتاب بی‌نظیر باشه اما کم‌نظیر قطعا هست. چندبار وارد عرصه اپ شدم اما هر بار با شکست روبرو می‌شدم. تصمیم گرفتم دوباره پا تو این عرصه بذارم اما این دفعه به کمک این کتاب و قدم‌هایی حساب‌شده‌تر.‌
مجتبی حیدری (خریدار این محصول): یک کلام و بس آقا جان می‌خوای بدون برنامه‌نویسی توی حرفه اپ پولدار بشی این بهترین کتابه.
اگر مثل من به پول در آوردن در فضای مجازی فکر می‌کنید این کتاب رو برای پیشرفتتون تهیه کنید.
نقاط قوت: کلام دلنشین و جذاب، فصل‌بندی حرفه‌ای، امکان مقایسه سیستم‌عامل‌ها با یکدیگر
محمدحسین ضرابی: حتماً حتماً توصیه می‌کنم مطالعه کنید. من خودم دو مرتبه کامل این کتاب رو خوندم!
هر کسی تو حوزه‌ی فناوری اطلاعات (و حتی حوزه‌های دیگه) مشغول بکار هستش اگر این کتاب رو نخونه حقیقتاً از بسیاری از ایده‌های حوزه موبایل و درآمدزایی غافله. اندکی هم عقل خودتان را بعد از خوندن کتاب به کار بندازید ایده‌های فوق‌العاده‌ای ازش بیرون میارید، مطمئن باشید.
نقاط قوت: ترجمه روان، نکات کاربردی و مفید، قابلیت اجرای ایده‌ها روی سیستم‌عامل اندروید
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar معلی

    سلام خدمت شما و ممنون از این کتاب
    کاش نسخه epub این کتاب رو هم برا فروش میذاشتین تا بشه روی کیندل استفاده کرد.

  2. Avatar علیرضا حیدری

    درود. کتاب زندگی ایلان ماسک هنوز چاپ نشده؟!؟

    1. Avatar علیرضا خردمند

      چرا کتاب بسیار خوب زندگی ایلان ماسک چاپ نمیشه…
      واقعا حیفه
      خانم قمری به این شیوایی ترجمه کرد و فقط در دیجیکالامگ چاپ شد
      واقعا خوندن کتاب دیجیتال سخته
      من و خیلی های دیگر دنبال کتاب کاغذی “ایلان ماسک” و “تاریخچه آیفون؛ یگانه دستگاه” هستیم
      مرسی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه