اندروید ۸ سرانجام برای گلکسی نوت ۸ منتشر شد

۲۷ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پس از شایعات و حرف و حدیث‌های مختلف درباره زمان عرضه اندروید ۸ برای گوشی گلکسی نوت ۸، سامسونگ جدیدترین نسخه اندروید را در کشور فرانسه برای نوت ۸ منتشر کرد. البته قبلا گفته شده بود که این سیستم عامل در بهمن ماه منتشر می‌شود، اما به دلایلی نا مشخص این اتفاق رخ نداد.

به نظر می‌رسد مشکلات به وجود آمده برسر راه عرضه این سیستم عامل برای گلکسی نوت ۸ برطرف شده و کاربران از چند وقت پیش این سیستم عامل را روی گوشی‌ّهایشان دریافت کرده‌اند. امروز هم این سیستم عامل در کشور فرانسه برای گلکسی نوت ۸ منتشر شده است.

هنوز مشخص نشده که این سیستم عامل در چه تاریخی برای کشورهای دیگر منتشر می‌شود؛ اما احتمال می‌رود که اندروید ۸ در طول ۲ یا ۳ هفته‌ آینده برای همه کشورها عرضه شود.

براساس اطلاعات منتشر شده رابط کاربری گوشی گلکسی نوت ۸ با اندروید ۸ تغییر کرده و ویژگی‌های بسیار بهتری را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. یکی از ویژگی‌های اصلی این سیستم عامل امکان تصویر در تصویر است که به صورت پیش روی اندروید ۸ قرار گرفته است. در این حالت همیشه می‌توانید یک برنامه روی صفحه گوشی داشته باشید و همزمان به انجام کارهای دیگر با گوشی بپردازید.

منبع: pocketnow

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Mohsen

    واسه اس۸ چی پس؟

    چرا انقدر تو آپدیت ضعیفه این سامسونگ..:(

  2. محسن

    شایعه بود که قراره ar emoji هم براش منتشر بشه؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه