ایده‌ی LG G5 شکست خورد؛ LG G6 ماژولار نخواهد بود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طراحی ماژولار گوشی LG G5 علاقه‌مندان و منتقدان بسیار زیاد داشت. خیلی‌ها از ویژگی‌هایی که با قابلیت ماژولار به این محصول اضافه می‌شد راضی بودند و خیلی‌ها اصلا با آن ارتباط برقرار نکردند. حالت ماژولار باعث شده بود که بتوان کلی لوازم جانبی به G5 اضافه کرد که باعث می‌شد تجربه‌ی گوش دادن به موسیقی و عکاسی و فیلم‌برداری برای کاربران بهتر شود؛ اما به نظر می‌رسد که میزان انتقادات به طراحی G5 آنقدر زیاد بود که ال‌جی تصمیم گرفته که دیگر این کار را در G6‌ تکرار نکند و پرچم‌دار سال آینده‌ی این شرکت قطعا ظاهری معمولی خواهد داشت.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که G6 ساختاری یک‌پارچه دارد و به احتمال زیاد از با الگوبرداری از طراحی V20 ساخته خواهد شد. در گزارشی که رسانه‌های کشور کره‌ی جنوبی منتشر کرده‌اند، قطعات گوشی G6 سفارش داده‌ شده‌اند که تمام آن‌ها یک‌پارچه هستند و هرچیزی که قبلا به صورت جداگانه به گوشی اضافه می‌شد  را در خودشان جا داده‌اند.

البته این خبرها از سوی ال‌جی تایید نشده و شاید هنوز این احتمال وجود داشته باشد که محصول بعدی این شرکت ساختاری ماژولار داشته باشد. ال‌جی قبلا گفته بود که سعی می‌کند تا چند سال آینده همچنان به تولید گوشی با ساختار ماژولار ادامه دهد که شایعات جدید به موضوع دیگری اشاره می‌کنند. البته یک‌پارچه شدن طراحی گوشی باعث می‌شود که بتوان یک محصول ضد آب تولید کرد.

انتظار می‌رود که گوشی G6 در اوایل سال آینده و در نمایشگاه MWC 2017 معرفی شود.

منبع: ET News

telegram_ad2_1

‌‌‌‌‌

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Next is Now

    ظاهر G5 که از فاجعه اونورتر بود حالا خدا کنه این بهتر بشه

  2. علی

    واقعا نا امید شدم ماژولار نباشه جی ۵ میخرم

  3. پارسا

    من g4 دارم واقعا راضی هستم
    امیدوارم g6 خوب باشه طراحیشو امکاناتش اگه خوب بود حتما میخرم ولی بنظرم دو دوربینه شدن کلا طراحی گوشی را زشت میکنه مگر اینکه گوشه باشه

  4. محمد

    به نظر من ال جی باید یه گوشی ضدآب با استایل G4 و تکنولوژی جدید درست کنه. واقعا هیچ کدوم از محصولات ال جی مثل G4 خوش قیافه و زیبا نیستند …

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه