تاریخ رونمایی نسل جدید مرسدس اسپرینتر ۲۰۱۹ مشخص شد

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه
اسپرینتر

حوالی مهرماه، خبری از عرضه‌ی نسل جدید اسپرینتر برایتان منتشر کردیم و امروز، مرسدس‌بنز رسما تاریخ رونمایی مدل جدید از این محصول هیجان‌انگیز خود را تایید کرد. این خودرو قرار است سه‌شنبه هفته‌ی دیگر یعنی در تاریخ ۱۷ بهمن (۶ فوریه) رسما رونمایی شود.

اگر کمی به عقب‌تر برگردیم، تصاویر کانسپت جدید اسپرینتر منتشر شده بود که به ما خبر احتمال رونمایی مدل نهایی این خودرو را ظرف یکی دو سال آینده می‌داد. حالا در همان روزی قرار داریم که با محصول محبوب و کارآمد آلمانی روبرو هستیم؛ نسل جدید اسپرینتر.

احتمالا علاقمند هستید تا با محصول اسپرینتر بیشتر آشنا شوید. Sprinter نام یکی از سری محصولات مرسدس‌بنز است که در کلاس ون مسافرتی و شهری قرار دارد. کلمه‌ی Sprinter به معنی قهرمان دو سرعت است و مرسدس از همین مفهوم برای محصول متفاوت خود بهره گرفته است. از اسپرینتر به عنوان خودروهای اورژانس در بسیاری از کشورهای دنیا حتی در ایران هم استفاده می‌شود.

sprinter

هنوز در کشورمان از اتاق قدیم و نسل اول اسپرینتر به عنوان اتومبیل اورژانس استفاده می‌شود.

پیشینه‌ی اسپرینتر به سال ۱۹۹۵ برمی‌گردد؛ زمانی‌ که اولین نسل از این مدل متولد شد و تولید آن تا سال ۲۰۰۰ میلادی ادامه داشت. مدل فیس‌لیفت این نسل به عنوان ون‌های اورژانس به بازار ایران هم وارد شد. پس از توقف تولید نسل اول، نسل دوم این خانواده از سال ۲۰۰۶ به روی خط تولید مرسدس‌بنز رفت. این خودرو در سال ۲۰۱۳ با به‌روز‌رسانی‌های فنی همراه شد و در سال ۲۰۱۴، مرسد‌س نمونه‌ی فیس‌لیفت آن را معرفی کرد.

نسل جدید اسپرینتر قرار است با زبان طراحی جدید و به‌روزترین امکانات رفاهی در اختیار علاقمندان قرار بگیرد. پیش از این تصاویر جاسوسی از این اتومبیل لو رفته بود. هنوز بسیاری از مشخصات و ویژگی‌های Sprinter مشخص نیست. با این حال تصور می‌شود که مرسدس از امکانات رفاهی برای تولید یک ون لوکس چیزی کم نگذارد. تا اعلام مشخصات این خودرو باید کم‌تر از یک هفته منتظر بمانیم تا جدیدترین اطلاعات و اخبار این محصول جذاب بنز را در اختیارتان قرار دهیم.

منبع: Motor1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه