تاریخ عرضه‌ی کنترلرهای Oculus Rift مشخص شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هدست واقیعت مجازی Oculus Rift به همراه کنترلرهای مخصوصی معرفی شده بود؛ اما کار ساخت این کنترلرها طول کشید و سازندگان مجبور شدند که هدست را بدون این کنترلر راهی بازار کنند. البته هدست Rift از کنترلرهای ایکس‌باکس وان پشتیبانی می‌کرد؛ اما روز گذشته که کنفرانس مخصوص این هدست برگزار شد، تاریخ عرضه کنترلرهای این محصول هم اعلام شد. کنترلرهایی که Oculus Touch نام دارند و قرار است چند ماه دیگر راهی بازار شوند.

oculus-touch-controller-2-640x360

کنترلرهای Oculus Touch به صورتی طراحی شده‌اند که نسبت به حرکت دست کاربران حساس هستند و می‌توانند موقعیت دست کاربران را در بازی شبیه‌سازی کنند. این کنترلر به دکمه‌ی آنالوگ، دکمه‌ی ماشه و چند دکمه روی بدنه‌ی اصلی مجهز شده که باعث می‌شوند کاربران بازی را کنترل کنند. البته چند ژست حرکتی مختلف هم برای این محصول در نظر گرفته شده.

oculus-touch-controller-640x360

با خرید این کنترلرها می‌توانید تجربه‌ی بهتری از هدست Oculus Rift داشته باشید. این کنترلرها قرار است با قیمت ۱۹۹ دلار از تاریخ ۱۶ آذر ماه راهی بازار شود. البته پیش فروش آن از هم ۱۹ مهر ماه شروع می‌شود. همچنین مشخص شده که محصول یک سنسور برای تشخیص گیمرها در اتاق هم دارد که با قیمت ۷۹ دلار به‌فروش می‌رسد.

منبع: gamespot

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه