تنها انزو فراری نارنجی‌‌رنگ دنیا به فروش گذاشته شد

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همه فراری را به رنگ قرمز جذابش می‌شناسند و هویت این خودروساز اصیل ایتالیایی را در این رنگ می‌دانند. اما اگر روزی انزو فراری را در لباس نارنجی رنگ دیدید، واقعا خوش‌شانس بوده‌اید! چراکه از این رنگ مدل هیجان‌انگیز فراری تنها یک دستگاه در دنیا ساخته شده و آن خودرویی که شما دیده‌اید، قطعا همین اتومبیل حاضر در عکس بوده است.

فراری در سال ۲۰۰۲ در نمایشگاه خودرو پاریس مدل جدیدی به اسم انزو فراری را معرفی کرد. فراری اعلام کرد در مجموع ۳۹۹ دستگاه از محصول جدیدش را می‌سازد و با قیمت پایه ۶۵۹.۳۳۰ دلار برای فروش می‌گذارد. حال که از آن سال حدود ۱۵ سال می‌گذرد، شخصی این مدل فراری‌ را با قیمت ۳.۷ میلیون دلار به فروش گذاشته؛ یعنی بیش از یک میلیون دلار از بوگاتی شیرون مدل ۲۰۱۷ هم گران‌تر! علت قیمت بالای این خودرو، ارزشمند بودن این اتومبیل و مهم‌تر از آن، رنگ خاص آن است. از این مدل خاص فراری تنها یک دستگاه در رنگ نارنجی ساخته شده است.

با وجود شنیدن اخباری در رسانه‌های فارسی مبنی بر معامله این اتومبیل، خبری موثق و رسمی در مورد فروش این خودرو در رسانه‌های معتبر خارجی منتشر نشده است. صاحب این اتومبیل انزو فراری نارنجی رنگ خود را با قیمت ۳.۷ میلیون دلار به فروش گذاشته است. البته دارنده این اتومبیل تنها ۳۶۱۱ مایل (حدود ۵۸۱۱ کیلومتر) از آن استفاده کرده است.

پیشرانه این خودرو همانند مدل‌های دیگر انزو، ۱۲ سیلندر خورجینی با حجم ۶ لیتر است. این پیشرانه توانایی تولید حداکثر قدرت ۶۶۰ اسب‌بخار و گشتاور ۶۵۷ نیوتون‌متر را به این ایتالیایی مغرور می‌دهد.

در ادامه می‌توانید آلبوم تصویر از این سوپرکار هیجان‌انگیز ایتالیایی ببینید.

منبع: CarBuzz
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. ///mahdispd

    WOWاونجا عجب جایی بود کاش منو یه ساعت بزارن فقط اون پارکینگ باشم…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه