دوربین ۳۶۰ درجه Omni قیمت‌گذاری شد

۳۱ فروردین ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت GoPro ظاهرا برنامه‌ای کاملا جدی برای ورود به صنعت واقعیت مجازی دارد. همین هفته‌ی پیش بود که این شرکت از دوربین واقعیت مجازی و ۳۶۰ درجه‌اش به اسم Omni رونمایی کرد. در حالی انتظار داشتیم این دوربین نهایتا قیمتی نزدیک به ۲ تا سه هزار دلار داشته باشد، GoPro قیمتی بسیار بالاتر را برای دوربین Omni در نظر گرفته است.

GoPro دوربین ۳۶۰ درجه‌ی Omni را ۵ هزار دلار قیمت‌گذاری کرده است.

طبق خبری که شرکت GoPro امروز منتشر کرد، دوربین Omni قرار است به قیمت ۵ هزار دلار فروخته شود. در حالی که این قیمت، اصلا خبر خوشی برای فیلم‌برداران آماتور نیست، اما باز هم از دوربین Odyssey شرکت GoPro که ۱۵ هزار دلار قیمت دارد، بسیار معقولانه‌تر به نظر می‌رسد. دوربین Odyssey از ۱۶ دوربین GoPro Hero4 Black برای تصویربرداری استفاده می‌کند، در حالی که Omni شش دوربین Hero4 Black دارد.

۵ هزار دلاری که افراد برای دوربین واقعیت مجازی Omni پرداخت می‌کند، شش دوربین GoPro، مکعبی که دوربین‌ها در آن قرار می‌گیرند و نرم‌افزار لازم برای ساخت ویدیوهای ۳۶۰ را دریافت می‌کنند. شرکت GoPro امکان خرید اسکلت Omni را به صورت جداگانه فراهم کرده است. کسانی که خودشان شش عدد GoPro دارند، می‌توانند بدنه‌ی Omni را به قیمت ۱۵۰۰ دلار بخرند.

GoPro-Odyssey

دوربین GoPro Odyssey

به غیر از دوربین Omni و Odyssey، شرکت GoPro هم‌چنین از پلتفرم جدیدی به اسم GoPro VR رونمایی کرده است. این پلتفرم که هم روی وب و هم روی موبایل (اندروید و iOS) وجود خواهد داشت، امکان اشتراک ویدیوهای ۳۶۰ درجه را فراهم خواهد کرد.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه