زمان‌بندی کنفرانس‌های نمایشگاه MWC 2018

۶ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
نمایشگاه MWC 2018

نمایشگاه MWC 2018 از امروز با برگزاری کنفرانس‌های مختلف شروع می‌شود. شرکت‌هایی مثل هواوی، نوکیا، سامسونگ و سونی در این رویداد حضور دارند و می‌خواهند گوشی‌های جدیدشان را معرفی کنند.

شرکت هواوی اولین کنفرانس نمایشگاه امسال را برگزار خواهد کرد. این کنفرانس ۶ اسفند ماه در ساعت ۴ بعد از ظهر برگزار می‌شود. هواوی امسال گوشی پرچم‌دار معرفی نمی‌کند و به احتمال زیاد چند گوشی میان‌رده و رده پایین را نشان می‌دهد.

شرکت نوکیا دومین کنفرانس MWC امسال را برگزار می‌کند. این کنفرانس ۶ اسفند ماه ساعت ۶:۳۰ بعد از ظهر شروع می‌شود. انتظار می‌رود که نوکیا گوشی نوکیا ۹ یا نوکیا ۷ پلاس را معرفی کند. حتی گفته شده که این شرکت یک گوشی رده پایین به اسم نوکیا ۱ را هم نشان می‌دهد.

به احتمال زیاد کنفرانس شرکت سامسونگ یکی از مهمترین کنفرانس‌های نمایشگاه‌های امسال خواهد بود. کنفرانس سامسونگ در تاریخ ۶ اسفند ماه در ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه شب شروع می‌شود. این شرکت قطعا دو گوشی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس را معرفی خواهد کرد. جدیدترین پرچم‌دارهای سامسونگ از هم اکنون طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده‌اند و کلی هم ویژگی جدید و هیجان‌انگیز دارند.

در روز ۷ اسفند ماه هم شرکت سونی کنفرانس خودش را برگزار می‌کند. کنفرانس سونی ساعت ۱۱ صبح شروع می‌شود و انتظار می‌رود که در این کنفرانس گوشی‌های اکسپریا XZ2 و اکسپریا XZ پرو معرفی شوند. شاید سونی چند گوشی میان‌رده هم معرفی کند.

 

در انتها می‌توانید جدول زمان‌بندی کنفرانس‌های MWC 2018 را مشاهده کنید:

 

هواوی ۶ اسفند ماه ۱۶:۰۰
نوکیا ۶ اسفند ماه ۱۸:۳۰
سامسونگ ۶ اسفند ماه ۲۰:۳۰
سونی ۷ اسفند ماه ۱۱:۰۰

 

پوشش خبری نمایشگاه MWC 2018 را می‌توانید از دیجی‌کالا مگ دنبال کنید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. حیسن

    سلام.
    اگه امکانش وجود داشته باشه از دیجیکالامگ تقاضا دارم که این نمایشه گاه رو به طور لحظه ای پوشش دهد با تشکر.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه