سامسونگ مشعل دار المپیک زمستانی ۲۰۱۸

۲۷ آذر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
مشعلداران المپیک زمستانی

سامسونگ از مدتی پیش کمپینی به مناسبت حمل مشعل المپیک زمستانی ۲۰۱۸ برگزار کرد. امروز نشست خبری این کمپین به همراه افراد منتخبی که برای حمل مشعل المپیک زمستانی انتخاب شده بودند، برگزار شد. شرکت سامسونگ از سال ۱۹۸۸ به عنوان یکی از حامیان اصلی المپیک مطرح بوده و قصد دارد این کار را در المپیک زمستانی ۲۰۱۸ پیونگ چانگ و المپیک ۲۰۲۰ توکیو اتفاق خواهد افتاد. بیست و سومین دوره المپیک زمستانی از ۲۰ بهمن ماه امسال در شهر پیونگ چانگ کشور کره جنوبی برگزار می‌شود.

مشعل المپیک زمستانی ۲۰۱۸ از روز ۱۰ آبان تا ۲۰ بهمن ماه ۱۰۱ روز توسط ۷۵۰۰ نفر از ۹۵ کشور جهان در مسافتی حدود ۲۰۱۸ کلیومتر حمل خواهد شد و به محل برگزاری مراسم افتتاحیه خواهد رسید.  شرکت سامسونگ ۱۵۰۰ نفر نفر این افراد را انتخاب می‌کند. به همین دلیل سامسونگ موبایل ایران هم از خرداد ماه امسال طی فراخوانی از تمامی علاقه‌مندان در خواست کرد تا با معرفی فعالیت‌های شاخص خود را برای حضور در کمپین حمل مشعل الکمپیک زمستانی اعلام کنند.

بهرام رادان از جمله ستاره‌های سینمای ایران به عنوان سفیر کمپین حمل مشعل المپیک زمستانی انتخاب شد تا از مردم برای شرکت در این کمپین دعوت کند. در نشست خبری سامسونگ مشخص شد که افراد زیر به عنوان مشعلداران ایرانی المپیک زمستانی ۲۰۱۸ در کره جنوبی حضور خواهند داشت.

حسین میرزاحسینی: عضو تیم ملی اسکی و سنگنوردی جانبازان و معلولین ایران. او از سن ۱۹ سالگی به دلیل بیماری یک پای خودش را از دست داد. از سال ۷۶ هم به شکل حرفه‌ای والیبال نشسته را دنبال کرد و در حال حاضر به عنوان اولین پارا اسلک لاینر معلول دنیا شناخته می‌شود. او از سال ۲۰۱۴ تا کنون به عناوین هشتم، هفتم و شش در مسابقات جهانی اسکس در اسپانیا، فرانسه و اتریش دست پیدا کرد.

 

عظیم قچی‌ساز: متولد ۱۳۶۰ در تبریز که موفق شد در سال‌های ۸۴ و ۹۵ به ۱۳ قله هشت هزار متری صعود کند. او دو بار به اورست صعود کرده که یک با در سال ۸۴ با کپسول اکسیزن و دیگری در سال ۹۵ بدون کپسول اکسیژن بود. در بین صعودکنندگان به قله‌های هشت هزار متری تنها ۱۶ نفر در جهان این کار را بدون کپسول اکسیژن انجام دادند.

سیروس انتخابی: متولد ۱۳۱۹ دبیر بازنشسته آموزش و پروش فعال محیط زیست و نماینده تشکل «جتر سمن‌های نقده» است که موفق شده چند تالاب را در جنوب دریاچه ارومیه با حداقل بودجه احیا کند.

رضا عابدینی: متولد ۱۳۵۹ کارخانه‌ای را در کشور افغانستان راه‌اندازی کرد. او با دیدن فقر فاحش و گسست‌های اجتماعی این کشور تصمیم گرفت با نام کودکان صلح شروع به پیاده‌روی دور دنیا کند و تا سال ۲۰۱۵ با عبور از آسیای جنوب شرقی بخشی از اروپا و بخشی از آمریکای جنوبی حدود ۱۳۵۰ کلیومتر پیاده‌روی کرد. او در سال ۲۰۱۵ کمپین «یکی هستیم» را ایجاد کرد و از تهران تا شرق آفریقا پیاده سفر کرد.

بهناز شفیعی: اولین دختر موتور ریس سوار  و قهرمان اولین مسابقه رسمی موتور سواری ایران است. او در سال ۹۴ به عنوان اولین و تنها زن موتورسوار توانست مجوز ورود به پیست رسمی آزادی را از فدراسیون ایران دریافت کند.

سارا داستان: از اعضای فعال انجمن ام‌ اس ایران که از سال ۸۹ همزمان با ورود به فوق‌ لیسانس متوجه شد که به بیماری ام‌اس مبتلا شده است. او همزمان با مبارزه با این بیماری ادامه تحصیل داد و توانست دکترا فیزیک دریافت کند و در دانشگاه هم به تدریس بپردازد.

هلیا باغبانی: متولد سال ۱۳۷۶ در تهران، نخستین دختر ایرانی است که در سن بیست سالگی عنوان خلبان دوم را دریافت کرد. او به هنرستان هوانوردی پیوست و وارد دانشگاه شد و در رشته مهندسی فناوری خلبانی به تحصیل پرداخت. او دوره‌های آزاد خلبانی را هم پشت‌سر گذاشته است و توانسته گواهی PPL (خلبانی هواپیمای شخصی) و CPL (خلبانی هواپیمای تجاری را دریافت کند.

فروغ عباسی: متولد ۱۳۷۲ یکی از اعضای تیم ملی اسکی و تنها نماینده زن ایران در بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۴ در رشته اسکی آلپاین است.

هایده شیرزادی: متولد ۱۳۳۸ یک کارآفرین و فعال محیط زیست ایرانی است. او در سال ۶۴ به آلمان سفر کرد و در دانشگاه رشته مهندسی کشاورزی بین‌المللی را انتخاب کرد. سپس تحصیلاتش را در رشته اکولوژی حفاظت محیط زیست ادامه داد. او در سال ۷۵ مجوز ساخت واحد بیوکنپوست را از وزارت صنایع برای استان کرمانشاه گرفت. او در سال ۷۷ موفق شدشرکت بازیافت مواد و تولید کود آلی کرمانشاه و اجرای طرح‌های بازیافت زباله، دفن زباله‌های شهری را به کمترین میزان ممکن کاهش داد.
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه