سهم اندروید ۷.۰ در بازار موبایل بسیار کم است

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت گوگل امروز آمار میزان استفاده از نسخه‌های مختلف سیستم عامل اندروید را منتشر کرد. براساس این آمار اندروید ۷ تنها روی ۰.۳ درصد از گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار نصب شده است. این سیستم عامل در حال حاضر برای گوشی‌های نکسوس، Pixel و Pixel XL، تبلت Pixel C و LG V20 عرضه شده است. در ادامه گفته شده که میزان استفاده از اندروید ۷.۱ هم تنها ۰.۱ درصد است. در واقع این نسخه از اندروید ۷.۰ تنها برای گوشی‌های پیکسل عرضه شده است. سهم سیستم عامل اندروید ۷.۰ در بازار تلفن‌های همراه هوشمند روی هم به ۰.۴ درصد می‌رسد. امیدواریم که شرکت‌های سازنده‌ی تلفن‌های همراه هوشمند این بروزرسان را زودتر برای محصولات خودشان عرضه کنند تا سهم این سیستم عامل بیشتر شود.

 در حال حاضر اندروید ۵.۰ و اندروید ۵.۱ بیشترین سهم بازار سیستم عامل موبایل گوگل را دارند که این مقدار به ۳۴.۱ درصد می‌رسد. سهم اندروید ۴.۴ هم ۲۵.۲ درصد است و سیستم عامل اندروید ۶.۰ هم ۲۴ درصد بازار گوشی‌های اندرویدی را در اختیار دارد.

شرکت‌های ال‌جی، سامسونگ، موتورولا و HTC سعی دارند تا مدتی دیگر سیستم عامل اندروید ۷.۰ را برای محصولات‌شان عرضه کنند؛ اما هنوز تاریخ عرضه‌ی آن مشخص نشده است. در خبرها گفته شده بود که امروز گوشی LG G5 اندروید ۷.۰ را دریافت کرده است.

Adroid-version-distribution-November-2016

منبع: android

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. علي

    خخخ اون وقت ios10 روی ۶٠٪‏از دستگاه های اپل نصب شده

  2. ali

    من جزو اون ٠.٣ ٪‏ ام

  3. سام

    امیدوارم زودتر جمع شه که بدترین سیستم عامل موبایلی و …

    iOS همچنان مقام اول بهترین ها رو داره چه تو کیفیت چه تو فروش (اپ استور) چه تو انحصاری چه تو امنیت چه… شما فقط نام ببر

    نوکیا هم برگشته امیدوارم Maemo رو دوباره ادامه بده چون با اون روح نوکیا رو داره حتی نوعی سیمبین هوشمند هم میتونه ارایه کنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه