ددپول ۲ در سه روز اول اکران ۳۰۰ میلیون دلار فروخت

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
فیلم Deadpool 2

قسمت دوم فیلم «ددپول» (Deadpool) رکورد تازه‌ای برای اکران هفته‌ی اول خود در ایالات متحده و فروش باکس آفیس ثبت نکرده، ولی هنوز هم یکی از موفق‌ترین فیلم‌های دنیا محسوب می‌شود که رده بندی سنی آن ۱۷ سال به بالا است. در واقع، فیلم ددپول ۲ (Deadpool 2) را می‌توانیم دومین فیلم پرفروش دنیا محسوب کنیم که رده بندی سنی بالایی دارد. رتبه‌ی نخست پرفروش‌ترین فیلم تاریخ با رده بندی سنی ۱۷ سال به بالا، دست قسمت اول ددپول است.

پیش‌بینی‌ها و جو بزرگی که حول فیلم ددپول ۲ به وجود آمده بود، از این موضوع خبر می‌داند که احتمالا ددپول ۲ می‌تواند رکورد پرفروش‌ترین اکران هفته‌ی اول را برای یک فیلم بزرگسالان به اسم خود ثبت کند. اکران محدود و اولیه‌ی فیلم در روز پنج شنبه توانسته بود ۱۸.۶ میلیون دلار در باکس آفیس ایالات متحده فروش داشته باشد و ددپول ۲ در روز اول اکران خود هم فروشی ۵۳.۳ میلیون دلاری داشت. با این حال، این روند در روز دوم و سوم اکران حفظ نشد. باکس آفیس ددپول ۲ در سه روز اول اکران خود برابر با ۱۲۵ میلیون دلار است و ددپول ۲ با این رقم، اسم خود را به عنوان دومین اکران بزرگ تاریخ برای یک فیلم ۱۷ سال به بالا ثبت می‌کند. قسمت اول ددپول با فروش ۱۳۲.۴ میلیون دلاری در سه روز اول اکران خود در ایالات متحده، هنوز هم رکورد خود را حفظ خواهد کرد.

فیلم Deadpool 2

موسسه‌ی CinemaScore نمره‌ی A را برای فیلم ددپول ۲ در نظر گرفته است؛ یعنی این فیلم بازخوردی شگفت‌انگیز از سوی بیننده‌ها و مخاطبانی که به سینما رفته‌اند، داشته است. طبق آمار ارایه شده از سوی همین موسسه، ۶۲ درصد افرادی که ددپول ۲ را دیده‌اند بیش از ۲۵ سال سن داشته‌اند و هم‌چنین از بین بییندگان این فیلم، ۶۱ درصد مرد و ۳۹ درصد زن بوده‌اند. این آمار و ارقام تفاوت بزرگی با قسمت اول ددپول نداشته است.

با اینکه ددپول قرار نیست در حد و اندازه‌ی «انتقام‌جویان: نبرد ابدیت» (Avengers: Infinity War) باشد، ولی ددپول ۲ فعلا در گیشه با اونجرز رقابت خواهد کرد.

فیلم Deadpool 2

به غیر از ایالات متحده، ددپول ۲ در ۸۱ کشور دیگر هم اکران شده است. مجموع فروش ددپول ۲ خارج از ایالات متحده در سه روز اول اکران برابر با ۱۷۶.۳ میلیون دلار بوده است. یعنی فروش کل ددپول ۲ در سه روز اول اکران برابر با ۳۰۱.۳ میلیون دلار است که رقمی شگفت‌انگیز برای شرکت فیلم‌سازی فاکس و هم‌چنین مجموعه‌ی ددپول محسوب می‌شود.

هفته‌ی گذشته شاهد اکران فیلم بزرگ «سولو: قصه‌ای در جنگ ستارگان» (Solo: A Star Wars Story) خواهیم بود و دو سه هفته‌ی دیگر هم فیلم Ant-Man and the Wasp از سوی مارول اکران می‌شود. یعنی ددپول ۲ در طول یک ماه آینده نه تنها باید با اونجرز رقابت کند، بلکه یک فیلم ابرقهرمانی مارول دیگر و یک جنگ ستارگان هم به لیست رقبای ددپول ۲ اضافه خواهد شد.

منبع: Box Office Mojo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه