قسمت بعدی بازی Metro سال آینده می‌آید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

قسمت بعدی مجموعه بازی‌های «مترو» (Metro)، ظاهرا قرار است در سال آینده‌ی میلادی عرضه شود؛ این خبری است که وب‌سایت رسمی مجموعه رمان‌های پرفروش و پرطرفدار مترو داده است.

به نظر می‌رسد بازی بعدی مترو، داستان کتاب مترو ۲۰۳۵ را ادامه دهد.

وب‌سایت رسمی رمان‌های معروف «دیمیتری گلوخوفسکی» (Dmitry Glukhovsky) یک خط زمانی برای مجموعه‌های مختلف مترو دارد؛ طوری که کتاب‌ها و بازی‌های مجموعه‌ی مترو در این خط زمانی جای گرفته‌اند. سومین رمان مجموعه‌ی مترو، یعنی «مترو ۲۰۳۵» (Metro 2035)، در سال ۲۰۱۵ عرضه شده است. در این خط زمانی، مشخص شده است که در سال ۲۰۱۷، بازی بعدی مترو عرضه می‌شود.

در توضیح بازی بعدی مترو آمده است: “جایی که کتاب‌ها قصه‌ی خود را تمام می‌کنند، بازی آن را ادامه می‌دهد. عصری از اکشتافات جدید در مقابل‌مان است.”

metro2033-1

به نظر می‌رسد بازی بعدی مترو، داستان کتاب مترو ۲۰۳۵ را ادامه دهد. در حالی که نسخه‌ی روسی کتاب مترو ۲۰۳۵ سال گذشته عرضه شده است، هنوز منتظر عرضه‌ی نسخه‌ی انگلیسی این رمان هستیم. دو قسمت اول رمان‌های مترو، یعنی «مترو ۲۰۳۳» و «مترو ۲۰۳۴»، به زبان فارسی ترجمه و چاپ شده‌اند.

آخرین بازی مجموعه بازی‌های مترو، «مترو: آخرین نور» (Metro: Last Light) است. این بازی در سال ۲۰۱۳ عرضه شد و توانست از سوی منتقدان بازخوردهای بسیار خوبی بگیرد.

مجموعه‌ی مترو، داستانی پساآخرالزمانی را در روسیه تعریف می‌کند. این مجموعه‌ی داستانی، با قصه‌ی عمیق و بسیار تیره و تاریک خود، افول انسان را به حیوانی‌ترین حالت خود در دنیایی نابود شده به تصویر می‌کشد.

شرکت بازی‌سازی THQ تهیه‌کننده‌ی مجموعه بازی‌های مترو بود. با این حال، با تعطیلی این شرکت، حقوق این مجموعه به دست شرکت Deep Silver افتاده است. خبرگزاری‌های صنعت بازی با Deep Silver تماس گرفته و درباره‌ی قسمت بعدی مترو پرسیده‌اند، اما هنوز این شرکت پاسخی ارایه نداده است.

metro-2033

‌‌‌‌

منبع: GameSpot

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. امین

    جدای از بازی که عالی و بی نقصه…کتابش واقعا شاهکاره…عالی…

  2. Masoud

    عشق است همین خداییش،، Metro : LL فوق العاده بود از هر لحاظ

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه