لپ‌تاپ HP OMEN مخصوص گیمرها: برخیزید، بجنگید، بمیرید، تکرار کنید!

۲۳ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

اواخر سال ۲۰۱۴ شرکت HP اولین لپ‌تاپ مخصوص بازی خودش را با نام HP OMEN به دنیا معرفی کرد که گامی بزرگ در تاریخ شرکت HP محسوب می‌شود.
طراحی بسیار زیبا، وزن مناسب –حدود ۲.۱۰ کیلوگرم-، بدنه‌ی با کیفیت و سخت افزار قوی، OMEN را خاص و محبوب کرده بود. لپ‌تاپ OMEN برای گیمرها ساخته شده؛ دستگاهی ظریف و در عین حال قدرتمند. دستگاهی که کاربر بتواند به راحتی آن را حمل کند.
البته باریکی لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی معمولا با مخالفت گیمرهای حرفه‌ای مواجه می‌شود. از آنجایی که به علت باریکی این دستگاه‌ها، سازندگان مجبور به کوچک کردن فن‌های خنک کننده می‌شوند، این فن‌ها باید سریع‌تر به گردش در‌آیند و در نتیجه سر و صدای بیشتری تولید می‌کنند. همچنین سخت‌افزار قدرتمندی که در بدنه باریک این دستگاه جای داده شده است که موجب تولید حرارت می‌شود.
از مشخصات سخت‌افزاری این لپ تاپ می‌توان به پردازنده مرکزی و پردازشگر گرافیکی قدرتمند آن اشاره کرد که در کنار ۱۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی از نوع SSD، سرعت و کارایی بالایی را به همراه خواهند داشت. البته حافظه‌ی داخلی با وجود سرعت بسیار بالا، گنجایش کمی دارد و احتمالا در کنار این محصول به یک حافظه جانبی جداگانه نیاز پیدا می‌کنید. صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی OMEN لمسی و با پنل IPS و کیفیت Full HD است. طراحی بدنه‌ی ‌این محصول هم کاملا منحصر به فرد است. تمامی پورت ها روی لبه‌ی پشتی دستگاه قرار گرفته‌اند و روی لبه‌های کناری هیچ پورتی مشاهده نمی‌شود. به همین دلیل این لبه‌ها بسیار باریک هستند. بدنه‌ی تمام فلزی با رنگ‌های مشکی و قرمز ظاهر باشکوهی به OMEN داده است. نور قرمز پس‌زمینه‌ی صفحه‌کلید هیجان یک بازی خوب را چندبرابر می‌کند.
در مجموع اگر به یک لپ تاپ مخصوص بازی با وزن و ضخامت کم نیاز دارید، خالی از لطف نیست که بدانید لپ‌تاپ HP OMEN در دیجی‌کالا موجود بوده است.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. مهرشاد

    منکه ازش خوشم نمیاد ادم که باهاش بازی میکنه مثل تراکتور صدا میده و خیلی هم داغ میکنه منکه داشتمش نمیشد با تنظیمات گرافیکی بالا زیاد روش نمیشد بازی کرد چون بعد از دو سه ساعت تیک میگرفت و باتریشم زود خراب شد ولی الن ویر ۱۳ خیلی بهتره اصلا تیک نگرفته و همیشه به شارژ باهاش بازی میکنم خیلی هم از این لب تاپه بهتره

    1. مجید

      اگه ممکنه راهنماییم کنید که چه مدلی بخرم.فقط مخصوص بازی میخام قیمتشم اصلا مهم نیست.ممنون میشم اگه کمکم کنید.

  2. هومان

    با سلام و تشکر از مطلبی که به اشتراک گذاشتید. فقط دو تا نکته. اول اینکه کیفیت صفجه نمایش ۴k هم داره و اینکه مثل اکثر لپ تاپ ها در لبه کناری هم پورت وجود دارد.

    1. amir

      دمت گرم از اینکه اطلاعات صحیح دادی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه