مدل Porsche Design میت ۱۰ را ببینید

۶ مهر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کمتر از یک ماه تا رونمایی از پرچمدار بعدی شرکت هوآوی باقی مانده است. این شرکت چینی قرار است تا چند هفته‌ی دیگر از گوشی جدید Mate 10 رونمایی کند. مثل چند سال گذشته، قرار است پرچمدار جدید گوشی در چند مدل عرضه شود و یکی از این مدل‌ها، نسخه‌ی گران Porsche Design است.

تخمین زده شده که هوآوی Mate 10 Porsche Design را با قیمت ۱۳۵۰ تا ۱۵۰۰ دلار بفروشد.

پرچم‌دارهای قبلی هوآوی هم مدل Porsche Design داشته‌اند و طراحی و ساخت یک مدل از این سری برای Mate 10 اصلا اتفاق عجیبی نیست؛ مخصوصا که قرار است این گوشی پیشرفت بزرگی را برای هوآوی رقم بزند. شنیده‌ایم که گوشی Mate 10 قیمتی ۸۵۰ دلاری خواهد داشت، در نتیجه بدون شک مدل Porsche Design این گوشی بسیار گران‌قیمت خواهد بود.

تصویری از Mate 10 Porsche Design هم به بیرون درز کرده است. با این حال، نمی‌دانیم که آیا این تصویر مدل واقعی و نهایی را نشان می‌دهد یا نه.

مثل مدل اصلی Mate 10، نسخه‌ی Porsche Design این گوشی هم یک صفحه نمایش ۵.۹ اینچی AMOLED خواهد داشت و از پردازنده‌ی جدید Kirin 970 هوآوی استفاده خواهد کرد. این نسخه با ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی اصلی و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی فلش وارد بازار خواهد شد.

تخمین زده شده که هوآوی Mate 10 Porsche Design را با قیمت ۱۳۵۰ تا ۱۵۰۰ دلار بفروشد.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. خشایار

    سری پورش دیزاین همیشه گرون بوده، نمونش پورش دیزاین بلک بری، اون هم چنین قیمتی داشت و با توجه به این که پورش دیزاین بلک بری بر میگرده به ۲ ۳ سال پیش
    ولی اینو هم قبلو دارم که برند ها دارن تو زمینه گوشی با قیمت بالا با هم مسابقه میذارن، این وسط فقط برند های چینی مثل شیائومی و وان پلاس دارن از نظر قیمت رقابت میکنن

  2. سیدحسین هاشمی رهق

    چرا قیمت موبایلها اینقدر فضایی شده؟

    شش میلیون
    پنج میلیون
    چهار میلیون

    صنعت شیشه از بین رفته ؟
    یا
    صنعت پلاستیک سازی؟

    تمامی این برندها قبلا هم گوشی تولید میکردند
    یک گام ارتقا دادند یه گوشی که نباید اینقدر قیمت ها رو وحشتناک بالا ببره!!!

    1. ابراهیم

      وقتی دیدگاه شما در حد تولیدات صنعت شیشه و یا پلاستیک بمونه خب پاسخ همونیه که دادید، اما فناوری های پیچیده و نو آورانه ی شرکت ها در ساخت گوشی با استفاده از همون شیشه و پلاستیک رو مد نظر قرار نمیدید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه