معرفی بازی نوروزی: Halo 5: Guardians

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه
Halo 5

امیدواریم که تعطیلات عید تا اینجا به شما خوش گذشته باشد و فرصت کرده باشید بازی‌هایی که در روزهای گذشته معرفی کردیم را بازی کنید. امروز یکی از بهترین بازی‌های اکشن سال ۲۰۱۵ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. بازی Halo 5: Guardians یکی از عنوان‌های انحصاری کنسول ایکس باکس وان است که بخش داستانی و چندنفره‌ی بسیار هیجان انگیزی دارد.

بازی Halo 5: Guardians یک عنوان اکشن اول-شخص است که بازی‌کننده‌ها در آن کنترل دو شخصیت متفاوت را به دست می‌گیرند. گیمرها در این عنوان در نقش «مستر چیف» (Master Chief) و ماموری به نام «لاک» (Lock) قرار می‌گیرند و داستان بازی را پست‌سر می‌گذارند. به دلیل اتفاقاتی که در بازی رخ می‌دهد، چیف به دنبال یک ماجراجویی شخصی می‌رود و لاک هم مامور می‌شود که چیف را بکشد. مبارزه‌ی این دو شخصیت یکی از کلیدی‌ترین ویژگی‌های بازی به شمار می‌رود که بازی‌کننده‌ها را درگیر خودش می‌کند.

محیط‌های بازی Halo 5 بسیار بزرگ هستند و به همین دلیل هر مرحله را می‌توان به روش‌های مختلف به پایان رساند. هوش مصنوعی دشمنان آن‌قدر خوب طراحی شده که با هر بار بازی کردن این عنوان با واکنش‌های جدید مواجه می‌شوید و مجبور خواهید شد برای از بردن آن‌ها دست به کارهای جدید بزنید. البته بخش داستانی بازی چندان وقت شما را به خودش اختصاص نمی‌دهد و می‌توانید آن را یک روزه هم تمام کنید. سناریوری داستانی بازی را می‌توانید در حالت آنلاین چهار نفره هم بازی کنید که این موضوع هیجان آن را چند برابر می‌کند.

البته اگر به قسمت آنلاین علاقه داشته باشید، این بازی از سناریوهای مختلفی برای آنلاین بازی کردن برخوردار است که از بهترین آن‌ها می‌توان به حالت‌های Arena و Warzone اشاره کرد.

البته تا این لحظه بروزرسان‌های بسیار زیادی برای Halo 5: Guardians عرضه شده و قبل از تجربه‌ی این بازی باید چند گیگابایتی دانلود کنید.

 

نام بازی: Halo 5: Guardians

سبک: اکشن اول-شخص

سازنده: ۳۴۳ Industries

ناشر: Microsoft Studios

پتلفرم:‌ Xbox One

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

 

Halo 5: Guardians
Halo 5: Guardians
Halo 5: Guardians
Halo 5: Guardians
Halo 5: Guardians
Halo 5: Guardians
Halo 5: Guardians
Halo 5: Guardians
Halo 5: Guardians

‌‌‌‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه