سامسونگ نوت‌بوک تبدیل‌پذیر ۷ اسپین را معرفی کرد

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تقریبا از همان زمانی که تبلت‌ها به بازار آمدند بعضی از شرکت‌ها مثل ایسوس و ایسر به دنبال ایده‌ی عجیب تبدیل کردن نوت‌بوک به تبلت رفتند. ایده‌ی تبلت‌ها یا نوت‌ بوک‌های هیبریدی از بین نرفته و اتفاقا قوی‌تر هم شده است. حالا سامسونگ مدل جدیدی از نوت‌بوک‌های تبدیل‌پذیر خود به نام «۷ اسپین» (۷Spin) را معرفی کرده. نمایشگر این نوت بوک می‌تواند به صورت بالعکس، کاملا روی صفحه‌کلید بچرخد و دستگاه تبدیل به تبلت شود.

ایده‌ی سامسونگ اصلا جدید نیست و سال‌ها پیش آن را روی لپ‌تاپ‌های اچ‌پی تاچ‌اسمارت سری TX دیده بودیم. ولی به هر صورت ۷ اسپین خیلی ظریف، خوش ساخت و با کیفیت است. این نوت بوک تبدیل‌پذیر در دو مدل ۱۳٫۳ اینچی و ۱۵٫۶ اینچی با نمایشگرهای لمسی ۱۰۸۰p ساخته شده است. مدل کوچکتر از پردازنده‌ی Core i5 و گرافیک آن‌بورد بهره می‌برد. مدل بزرگتر پردازنده‌ی Core i7 و کارت گرافیکی انویدیا ۹۴۰MX دارد.

همه‌ی مدل‌های آن دارای پورت HDMI، پورت USB-C و سه پورت USB-A هستند. این درحالیست که مدل ۱۵٫۶ اینچی پورت اترنت هم دارد. مدل ۱۳٫۳ اینچی دارای ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم است ولی مدل ۱۵٫۶ اینچی آپشن‌های ۱۲ گیگابایت و ۱۶ گیگابایت هم دارد. در ضمن می‌توانید از آپشن‌ حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایت SSD یا هارد دیسک یک ترابایتی هم انتخاب کنید.

از جمله ویژگی‌های این نوت بوک که سامسونگ رویش تبلیغ می‌کند، قابلیت شارژ شدن سریع است. ظاهرا که با ۲۰ دقیقه شارژ کردن، باتری آن می‌تواند برای ۲ ساعت شارژ بدهد. این نوت بوک یک حالتی به نام Video HDR هم دارد که وقتی نوت بوک را روی آن می‌گذارید، کیفیت تصویر افزایش می‌یابد. قیمت پایه‌ی این نوت بوک ۷۹۹ دلار خواهد بود. در ادامه عکس‌های این نوت بوک تبدیل‌پذیر را ببینید.

samsung-convertible2 samsung-convertible3 samsung-convertible4

منبع: The Verge

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه